سخنرانی بخشدار در نماز جمعه ی میمه – ۹۵/۱۱/۱۵

2017-02-04
273 بازدید

در سومین روز از دهه ی مبارکه ی فجر مهندس آذرپی بخشدار میمه با حضور در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزارانی که از نقاط مختلف بخش در این نماز شکوهمند شرکت کرده بودند به ایراد سخن پرداخت . بخشدار میمه با قرائت آیات اول سوره ی فجر فرارسیدن روزهای پیروزی انقلاب […]

IMG_5504

در سومین روز از دهه ی مبارکه ی فجر مهندس آذرپی بخشدار میمه با حضور در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزارانی که از نقاط مختلف بخش در این نماز شکوهمند شرکت کرده بودند به ایراد سخن پرداخت . بخشدار میمه با قرائت آیات اول سوره ی فجر فرارسیدن روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را به نماز گزارن تبریک گفت و خاطرنشان کرد که دو واقعه ی مهم قبل از دهه ی فجر امسال اتفاق افتاد که در عین تلخی و ناگواری دو رهاورد نیز داشت . مهندس آذرپی رحلت یار امام و رهبری ، آیت الله هاشمی رفسنجانی را ضایعه ای بزرگ دانست که در عین تلخی و ناگواری در مراسم تشییع و ترحیم آن فقید سعید مردم با امام و نظام و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند . واقعه ی دوم ، حادثه ی آتش سوزی در پلاسکو بود که علیرغم ضایعات جبران ناپذیری که بر جای گذاشت در طول یک هفته آوار برداری و جستجوی مفقودین حادثه ، روح همدلی و اتحاد مثل روزهای پیروزی انقلاب در کالبد مردم دمیده شد و ایثار و وفاق دوران دفاع مقدس را تداعی کرد . بخشدار میمه در ادامه به بیان خدمات دولت پرداخت و اهم کارهای ارزشمند دولت در ۳/۵ سال گذشته را بر شمرد . وی کاهش تورم ، طرح تحول سلامت ، تصویب برجام ، افزایش نرخ رشد و توسعه ، افزایش قدرت ایران در اپک و کاهش سهم عربستان ، قرار داد با شرکتهای بزرگ اروپایی در ایجاد خط تولید در کشور که تا سال آینده محقق می گردد و کاهش مظلوم نمایی اسرائیل و محکوم شدن این رژیم غاصب در شورای امنیت بخاطر خانه سازی را از اهم موفقیتهای دولت دکتر روحانی دانست .
مهندس آذرپی در ادامه به تبیین دستاوردهای برجام پرداخت و گفت : تثبیت حق مسلم هسته ای ایران ، تولید کامل سوخت هسته ای ، حفظ ماهیت آب سنگین اراک و صادرات آن ، عادی سازی روابط با کشورها و سازمانهای بین المللی ، لغو تحریمهای بانکی و تجاری و اقتصادی و ورود اولین هواپیمای بوئینگ به ایران بعد از ۳۷ سال را از دستاوردهای روشن برجام دانست . بخشدار میمه در ادامه به بیان عملکرد دولت در بخش میمه پرداخت و با اعلام هزینه های انجام شده در پروژه های دولتی در ۳ سال گذشته توسط دهیاری ها و دستگاههای دولتی اظهار امیدواری کرد که بتدریج فضای کشور برای رشد و توسعه آماده تر گردد .