میمه ، سردترین نقطه ی استان اصفهان

2017-01-14
46 بازدید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان  با بیان اینکه این بارش ها سبک و کم خواهد بود افزود: بر اثر وزش باد و بارش پراکنده باران از میزان غلظت آلاینده های جوی استان در ۴۸ ساعت آینده کاسته خواهد شد. علی عسگریان گفت: از روز یکشنبه تا آخر […]

۵۶۹۴۶۶۶_۳۲۹

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان  با بیان اینکه این بارش ها سبک و کم خواهد بود افزود: بر اثر وزش باد و بارش پراکنده باران از میزان غلظت آلاینده های جوی استان در ۴۸ ساعت آینده کاسته خواهد شد.
علی عسگریان گفت: از روز یکشنبه تا آخر هفته آینده با استقرار شرایط پایداری و سکون نسبی دما بر روی استان اصفهان زمینه انباشت آلاینده ها فراهم می شود.
کارشناس مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان گفت: حداقل دمای شهر اصفهان در ۲۴ ساعت آینده صفر درجه و حداکثر دما ۱۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.
وی افزود: چوپانان با ۱۹ درجه سانتیگراد ب عنوان گرمترین و میمه با شش درجه سانتیگراد زیر صفر بعنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
به گفته علی عسگریان، هوای کلانشهر اصفهان در روز جمعه(فردا)صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و برای روز شنبه، قسمتی ابری،گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.