چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ / Wednesday, 19 October, 2016

2016-10-19
65 بازدید

به جای زدن خودمان، باید تیربارچی پسابرجام را بزنیم دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این‌که باید تیربارچی پسابرجام یعنی آمریکا را از کار بیندازیم، گفت: در بحث دفاع دریایی ایران مقلد نیست و مجتهد است و در این زمینه برای دیگران تولید هزینه کرده‌ایم. به گزارش «تابناک»، امیر دریابان علی شمخانی در هجدهمین […]

به جای زدن خودمان، باید تیربارچی پسابرجام را بزنیم

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان این‌که باید تیربارچی پسابرجام یعنی آمریکا را از کار بیندازیم، گفت: در بحث دفاع دریایی ایران مقلد نیست و مجتهد است و در این زمینه برای دیگران تولید هزینه کرده‌ایم.

به گزارش «تابناک»، امیر دریابان علی شمخانی در هجدهمین همایش صنایع دریایی اظهار کرد: معبری به نام پسابرجام باز شده که در آن سیم خاردار، مین، بمب ناپالم، نهر و تیربارچی به نام ایالات متحده آمریکا وجود دارد، باید ماهرانه از این معبر استفاده کنیم؛ کما این‌که در زمان جنگ از این معابر استفاده می‌کردیم.

وی با تأکید بر این‌که باید تیربار را خاموش کنیم، نه این‌که خودمان را بزنیم، تصریح کرد: زمانی که مسئولی از کشور درباره برجام مطالبه گری می‌کند، نباید آن را در داخل تبدیل به یک اعتراف کرد و بگوییم که ما قبلا این را گفته بودیم.

۵۸۷۸a7ab