برگزاری جلسه رفع مشکل اشتغال روستای موته

2016-09-15
82 بازدید

سه شنبه ۹۵/۶/۲۳، نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای به موضوع رفع مشکل اشتغال جوانان روستای موته در فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه شرکت کرد. در این جلسه پس از بحث و بررسی مشکلات موجود و آمار افراد جویای کار روستا، به پیشنهاد […]

%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%d8%b9%d9%84%db%8c-%d8%ad%d8%a7%d8%ac%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%87

سه شنبه ۹۵/۶/۲۳، نماینده مردم شریف شهرستانهای شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در جلسه ای به موضوع رفع مشکل اشتغال جوانان روستای موته در فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه شرکت کرد.

در این جلسه پس از بحث و بررسی مشکلات موجود و آمار افراد جویای کار روستا، به پیشنهاد حسینعلی حاجی مقرر گردید تمام جوانان روستا با تمهید امکانات لازم از سوی شرکت معدن طلای موته و در شهر شاهین شهر یا میمه بوسیله سازمان فنی و حرفه­ای آموزشهای لازم جهت به کارگیری در معدن طلا را بگذرانند و از طرف دیگر هم شرکت بهره بردار معدن نیز جهت استخدام، فقط از افراد بومی روستای موته استفاده نماید.

متعاقب این تصمیم معاون مدیرکل سازمان فنی و حرفه­ای استان اصفهان با بازدید از روستای موته و انجام مذاکرات با آقای حاجی در تاریخ ۹۵/۶/۲۴، تصمیمات نهایی مبنی بر آموزش و آماده سازی جوانان روستای موته جهت اشتغال در معدن طلای این روستا اتخاذ گردید.