روز نوشته ها –يك شنبه 26/8/87

2008-11-17
211 بازدید

    ساعت 6 بامداد براي تنظيم روز نوشته و تعيين  عكس ها در بخشداري بودم و ساعت 30/6 به اصفهان براي شركت در گردهم آيي بخشداران كه ساعت 30/8 آغاز مي شود حركت كرديم . 2 ساعت با احتمالات مختلفي كه دارد براي رسيدن به گردهم آيي زمان خوبي است. مديران محلي معرف شخصيت مردم […]

 


  ساعت 6 بامداد براي تنظيم روز نوشته و تعيين  عكس ها در بخشداري بودم و ساعت 30/6 به اصفهان براي شركت در گردهم آيي بخشداران كه ساعت 30/8 آغاز مي شود حركت كرديم . 2 ساعت با احتمالات مختلفي كه دارد براي رسيدن به گردهم آيي زمان خوبي است. مديران محلي معرف شخصيت مردم حوزه ي مديريت خود نيز مي شوند و بايد بيشتر مراقب باشند.


-بامهندس رومي از خيريه ي همدانيان تماس گرفتم و از اينكه در خواست مجوز كار پژوهشي و تحقيقاتي سيمان تا روز گذشته به منابع طبيعي شهرستان نرسيده است ، توضيح خواستم كه قرار شد پيگيري و تماس بگيرند براي بيان علت تاخير. ناگفته نماند كه استاندار مسوليت پيگيري داده است و حتما  هم پيگيري خواهد شد و هيچ عذري هم پذيرفته نيست.


– با آقاي فرماندار در مورد جلسه ي هفته‌ي آينده در مورد سيمان ميمه تماس گرفتم. با نماينده ي  محترم قرار ملاقات گذاشته بودند و براي هماهنگي بيشتر به دفتر ارجاع دادند. ضمنا اطلاع  دادندكه نامه ي استان در مورد  دام و صنعت اوشن با توشيح استاندار محترم رسيده و پاسخ به اين سرمايه گذار به لحاظ نپذيرفتن تملك زمين بصورت فاز به فاز  منفي اعلام شده است .


– گردهم آيي بخشداران  و معاونين فرمانداران با مديريت گلباز خانيان مدير كل سياسي آغازشد و نادر الاصلي معاون سياسي استاندار در مورد امر بمعروف و نهي از منكر به نقل روايتي گفت: امر به معروف و نهي از منكر راه و روش انبياء و منهاج  صلحا و فريضه اي عظيم است كه با آن راهها امن و كسب ها حلال و ستم ها دفع مي شود و شهر ها آباد و دشمنان شكسته و كار ها مستقيم  مي گردد.



– مدير كل اداره ي اطلاعات استان هم پس از سخنراني استاندار به ايراد سخن پرداخت و از قول مقام معظم رهبري شعار دهه ي چهارم انقلاب  را پيشرفت و عدالت ناميد . او از قول معظم له افزود كه نقشه ي راه بايد سند چشم انداز باشد. هاشمي ، نگاه حكومتي داشتن را خيلي مهم دانست.


– در اين گردهم آيي علاوه بر استاندار كه پس از ايراد سخن گردهم آيي را ترك كرد ، معاون سياسي وي ، گلباز خانيان مدير كل سياسي ،  جان نثاري مدير كل امنيتي و قريشي مدير كل امور اجتماعي نيز حضور داشتند.


-نماز ظهر و عصر به امامت آيه  ا000 طباطبائي نژاد در حسينيه ي  دفتر ايشان برگزار شد. نماينده ولي فقيه در استان هم حرفهاي تاثيرگزاري داشت. او گفت اسلام با اخلاقياتش پيش رفته است به فيلم شب گذشته حضرت يوسف در تلويزيون اشاره كرد و گفت : مردم به يوسف (ع) گفتند ما خداي تور انديده ايم اما اگر خداي تو نيز مانند تو مهربان است پس ما او را مي پرستيم  و از پرستش سنگ و چوب دست بر مي داريم. امام جمعه ي اصفهان از اين نكته استفاده كرد كه بخشداران با اخلاق و رفتار و عملكرد خود بايد نشان بدهند كه چقدر حكومت اسلامي زيباست. طباطبائي نژاد در قسمت ديگري از سخنانش گفت : اضافه كاريهاي مفتي ارزش دارد ، دويدنهايي كه هيچكس خبر ندارد از آن مهم است.


– وقتي تلفن همراه دهيار زياد آباد جواب نداد  مجبور شدم از جدول گذاري خيابان طالقاني بازديد كنم. كار انجام شده و شهرداري ميمه هم زحمت تخليه ي جداول را كشيده است. جوي كشاورزي جنوب جاده هم بوسيله شوراي زياد آباد در حال اصلاح شدن است.



– با آقاي استاندار تماس گرفتم اول در مورد سخنراني ايشان در گردهم آيي بخشداران حرف زدم و تاكيد ب انچه حجت الاسلام پناهيان گفته بود يعني بختياري بايد يك روز نوشته نويس داشته باشد تا اين حرفها مهجور نماند. قبول شدن ناصر سوراني  در رشته ي فيزيك هسته اي را هم  براي ايشان گفتم و مقرر شد كه از مساعدت استاندار در ملاقات برخوردار باشد. پيراموني هاي  گردهمايي بخشداران هم مطرح شد. استاندار مرابه شبكه ي 2 تلويزيون كه ديدار شعرا با آقا بود ارجاع داد دليل  اينكه خيلي  زود كلمه التماس دعا و در خواست ختم مكالمه و كفايت مذاكرات را داد همين بود او واقعا  دلداده ي مقام معظم رهبري است .