واکنش حاجی به نتایج ضعیف ایران در المپیک

2016-08-23
67 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌ شهر و میمه و برخوار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نتایج ضعیف کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو واکنش نشان داد. وی افزود: بنده نمی‌گویم که ما بودجه کافی در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داده‌ایم و طبیعتا این وزارتخانه باید بودجه […]

IMG_8913-copy

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌ شهر و میمه و برخوار در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نتایج ضعیف کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو واکنش نشان داد.

وی افزود: بنده نمی‌گویم که ما بودجه کافی در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داده‌ایم و طبیعتا این وزارتخانه باید بودجه خوبی داشته باشد، اما باید گفت اعتباراتی که مجلس برای ورزش قهرمانی اختصاص داده است، اعتبارات کمی نبود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: نتایج کاروان ورزشی ایران در المپیک ریو به هیچ وجه با بودجه این وزارتخانه در زمینه ورزش قهرمانی همخوانی ندارد و نتایج ضعیف بوده است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: معتقدم وزیر ورزش و جوانان باید در زمینه نتایج ضعیف المپیک ریو به مجلس پاسخگو باشد چرا که باید مشخص شود به چه دلیلی این وزارتخانه با وجود منابع در اختیار داشته، نتایج مطلوبی در المپیک کسب نکرده است.

حاجی دلیگانی در ادامه با اشاره به برخی مسائل مدیریتی در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: برخی مشکلات در کسب نتایج المپیک ریو به مسائل مدیریتی در وزارت روزش و جوانان منتهی می‌شود، لذا ضرورت دارد از افرادی که در این زمین کم کاری کرده‌اند بازخواست شود.

نماینده مردم شاهین شهر در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا نتایج ضعیف المپیک ریو وزیر ورزش و جوانان را به مجلس می‌کشاند و یا خیر، گفت: قطعا کمیسیون فرهنگی باید به این موضوع ورود کند و از وزیر درباره نتایج ضعیف سوال کند.