درخواست فرماندار از ریش سفیدان دو شهر میمه و وزوان

2016-07-24
136 بازدید

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، علیرضا بصیری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین‌شهر و میمه که به مناسبت فرارسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه رسمی جمهوری اسلامی ایران در تهران به امامت آیت‌الله طالقانی و عملیات مرصاد، اظهار کرد: نماز جمعه دارای منزلت و جایگاه بسیار رفیعی است؛ به […]

۱۳۹۴۰۱۰۴۰۰۰۰۱۷_PhotoA

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌شهر، علیرضا بصیری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین‌شهر و میمه که به مناسبت فرارسیدن ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه رسمی جمهوری اسلامی ایران در تهران به امامت آیت‌الله طالقانی و عملیات مرصاد، اظهار کرد: نماز جمعه دارای منزلت و جایگاه بسیار رفیعی است؛ به همین خاطر از همه مدیران و کارکنان نهادها و دستگاه‌های شهرستان خواهان حضور فعال‌تر در این جایگاه رفیع نماز جمعه هستم.

وی با ابراز گلایه از برخی مسؤولین شهرستان شاهین‌شهر و میمه که حتی ممکن است سالی یک‌بار هم در صفوف نماز جمعه حضور نداشته باشند، افزود: نماز جمعه مکانی است که مردم بهتر می‌توانند مسؤولین را زیارت کنند و مشکلات و گرفتاری‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارند.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با تأکید بر اینکه یکی از مکان‌هایی که همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت تحقق پیدا می‌کند در همین نماز جمعه‌هاست، تصریح کرد: مسؤولین شهرستان شاهین‌شهر و میمه موظف‌اند حضور خود را در بین مردم پررنگ‌تر کنند.

وی با بیان اینکه برخورد با اتباع افغان‌ها فاقد مجوز به‌زودی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه شدت خواهد گرفت، متذکر شد: اداره صنعت و معدن و تجارت و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهین‌شهر موظف‌اند از ظرفیت‌های قانونی خود برای برخورد با اتباع غیرمجاز با قاطعیت برخورد و اجازه ندهند صاحبان صنایع و املاک شغل یا مسکنی در اختیار آن‌ها قرار دهند.

* ریش‌سفیدان ۲ شهر میمه و وزوان زمینه‌های اتحاد و همدلی را فراهم کنند

بصیری در این جلسه از امام‌جمعه بخش میمه خواهان تلاش برای حل مسائل ۲ شهر میمه و وزوان شد و گفت: تنها راحل پیشرفت این ۲ شهر همسایه درگرو اتحاد و همدلی است و اگر چنانچه تمایل دارند به سمت عمران و آبادانی و جلوگیری از مهاجرت فرزندانشان حرکت کنند، باید کینه و کدورت‌ها را کنار بگذارند.

وی ادامه داد: باید از در صلح و مهربانی وارد شوند؛ به همین خاطر مسؤولین، بزرگان و ریش‌سفیدان این ۲ شهر شهیدپرور موظف‌اند زمینه‌های اتحاد و همدلی مردم خوب و باصفای میمه و وزوان را فراهم ساز‌ند.

در پایان جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین‌شهر و میمه کمیته کتابخانه‌ها با مشارکت سازمان شهرداری‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، اداره تبلیغات اسلامی، اداره آموزش‌ و پرورش شاهین‌شهر، اداره ارشاد و کمیته امداد تشکیل شد و همچنین دانشگاه آزاد در این جلسه عنوان کرد که در ۳ سال گذشته نزدیک به ۵۷ میلیون تومان برای استفاده عموم و دانشجویان کتاب خریداری کرده است.

همچنین تصمیم‌گیری شد هم‌زمان با سالروز شهید ردانی‌پور یادواره شهدای روحانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در ابتدای شهریورماه برگزار شود.