به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان ویژگی تبدیل شدن بزرگراه به آزادراه را افزایش ضریب ایمنی در تردد وسایل نقلیه و حذف این محورها از سرجمع اعتبارات دولتی عنوان کرد و افزود: با استناد به قانون مصوب شده سال گذشته ، به وزارت […]
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان ویژگی تبدیل شدن بزرگراه به آزادراه را افزایش ضریب ایمنی در تردد وسایل نقلیه و حذف این محورها از سرجمع اعتبارات دولتی عنوان کرد و افزود: با استناد به قانون مصوب شده سال گذشته ، به وزارت راه وشهرسازی مجوز داده شده که بتواند عملیات ایمنی وارتقای کیفی را در کلیه بزرگراهها با تبدیل شدن به آزادراه و با کمک بخش خصوصی افزایش دهد .
حجت ا.. غلامی یکی از اهداف راه وشهرسازی استان را اتصال شهرستانها به مرکز استان از طریق احداث باند دوم اعلام کرد وگفت: از جمله برنامه های این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی تردد در جاده های استان، اتصال شهرستانها و استانهای مجاور با کلانشهر اصفهان به صورت دو بانده است که امیداست بخش عمده ای از این برنامه ها در سال جدید عملیاتی گردد .
وی استان اصفهان را پیش قدم در این برنامه دانست و اظهار داشت: از جمله محورهایی که مستعد تبدیل شدن به آزادراه هستند محور دلیجان– میمه – اصفهان، اصفهان – شیراز، اصفهان – نایین و اصفهان – شهرکرد است که با احداث تقاطع های غیر همسطح و استفاده از حفاظ های بتنی و افزایش ایمنی تردد و استانداردهای مورد نظر به آزادراه تبدیل میشود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد : به همین منظور با هدف تبدیل ۶۰۰ کیلومتر بزرگراه به آزاد راه در استان این اداره کل آمادگی دارد با فراخوان اعلام شده از شرکتهایی که توان سرمایه گذاری در اینخصوص را دارند ثبت نام نماید .
وی درپایان افزود: بیش از ۱۰۹ نقطه پرتصادف درشبکه راههای استان شناسایی شده که با انجام اقداماتی از قبیل اصلاح شیب طولی یا عرضی جاده، آشکار سازی ، اجرای روشنایی مسیر ، ایجاد حفاظ های بتنی و گاردریل و گاها تغییر مسیر می توان آنها را رفع نمود .
به مدیر کل راه و شهر سازی !!!!!! تعمیر ، باز سازی، و اسفالت جدید هم اگر در برنامه به صورت عملی باشه کافیه احتیاج به (((((( آزادراه )))))))))) نیست!!!!!!!!
با سلام
آقای شیبانی اگر یادتان باشد زمانی که در استانداری بودید به من گفتید از مصوبات استانی استاندار بختیاری افزایش یک باند به هر لاین است از آن زمان ۸ سال میگذرد و انجام نشد
از خانه سالمندان چه خبر . ایا رو به پیشرفت کار هست. کار ماندگاری
اول راه آهنی که چند ساله به بهانه های واهی کارش معلق مونده رو درست کنند بعد برسن به آزادراه
بعد ما کاسب های میمه چکار کنیم که مغازه هامون میره توو طرح
خواهشا یه تقاطع غیر همسطح به خیابان ولی عصر هم بکشین
کمتر درو غ بنویسید؟؟؟؟؟؟؟؟
مشکل یک کمربندی را نتوانستند حل کنند دم از ساخت آزادراه میزنند
وقتی کارهایی که صحبتش میشود انجام نمیشود چرا دروغ های بزرگتر نگوییم؟ مثلا به جای آزادراه بگوییم اتوبان دوطبقه حداقل هیجان انگیز تر است
من در عجبم آیا مسولین و بزرگان کشور به این نتیجه نرسیده اند که اعتمادی از سوی مردم به حرفها و قولهای مسولان (از هر دولتی) نیست
کتبا به دولت ایت ا….رفسنجانی نامه نوشتم . برای استانداری گیرنده دادم
مجددا زمان استاندار بختیاری نامه نوشتم
اقای حسینی نماینده قبل دو نوبت پیگیری کرد
قرار بود جز مصوبات استانی بشه
اما حالا سر درامده
خدا کند که بیاید
احتمالا با این کار می خواهند همین چهار تا تریلی هم که به سمت میمه می ایند و به خاطر عوارض به ازاد راه کاشان نمی روند هم به سوی خودشان بکشانند چون هر دو مسیر عوارضی خواهد داشت و حتما جناب اقای حاجی همانگونه که از تغییر نام پلیس راه اصفهان .تهران به شاهین شهر .کاشان حمایت نمودند از این تغییر کاربری حمایت خواهند نمود