بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از گلستان میمه

2016-04-27
160 بازدید

پیش از ظهر امروز ۹۵/۲/۸ مهندس قدرت الله قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاوری استان اصفهان باتفاق مهندس کرمانی معاونت تولیدات گیاهی این سازمان ، ایزدی مشاور رئیس سازمان ، مهندس رستمی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شاهین شهر و میمه و مهندس سالم رئیس جهاد کشاورزی بخش میمه از مجموعه ی گلستان میمه بازدید کردند . در […]

IMG_9111

پیش از ظهر امروز ۹۵/۲/۸ مهندس قدرت الله قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاوری استان اصفهان باتفاق مهندس کرمانی معاونت تولیدات گیاهی این سازمان ، ایزدی مشاور رئیس سازمان ، مهندس رستمی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان شاهین شهر و میمه و مهندس سالم رئیس جهاد کشاورزی بخش میمه از مجموعه ی گلستان میمه بازدید کردند .

IMG_9027

در آغاز این بازدید مدیرعامل گلستان میمه با تشریح موقعیت مهم این مجموعه و نقش تاثیرگذاری که اجرای کامل پروژه های گلخانه ای و صنایع تبدیلی گلستان میمه دارد گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست انجام برای سال جاری را ذکر کرد  و خاطر نشان ساخت که تا پایان سال جاری مجموعه ی ۱۳۳ هکتاری گلستان میمه زیر پوشش غرس نهال گل محمدی قرار خواهد گرفت و شمالی ترین نقطه ی جاده ای استان اصفهان ظرفیتهای مغفول مانده ی میمه را شکوفا خواهد ساخت .

IMG_9014

در جریان این بازدید مهندس قاسمی با ابراز تشکر و سپاسگزاری از کار ارزشمند انجام شده با توجه به بازدید سال گذشته ی خود تاکید کرد که در سال گذشته بیابانی لم یزرع مورد بازدید قرار گرفت و در حال حاضر به فضای سبزی امیدوار کننده تبدیل شده است .

IMG_9019

وی در ارتباط با احداث کارخانه ی فراوری گل محمدی قول مساعد داد که با جانمایی مناسب ،زمین مورد نیاز به شرکت واگذار خواهد گردید .

IMG_9035

وی همچنین پروژه ی احداث گلخانه را مورد حمایت  دولت دانست و دستور داد با توجه به اخذ موافقت اصولی توسط گلستان میمه نسبت به شروع به کار و دریافت تسهیلات و امکاناتی که دولت بصورت فوق العاده برای احداث گلخانه در نظر گرفته است اقدام لازم صورت پذیرد .

IMG_9029

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تاکید بر موقعیت جاده ای و گردشگر پذیر بودن گلستان بر ظرفیت بالای ” اگرو توریسم ” یا گردشگری کشاورزی تاکید کرد و یاد آور شد که از هم اکنون برای پیش بینی اگرو توریسم گلستان میمه برنامه ریزی داشته باشید .

IMG_9072

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در پایان این بازدید  ۱/۵ ساعته به مسئولین سازمان جهاد استان توصیه کرد که این طرح را در زمره ی طرح های ملی برای افتتاح قرار دهند .

IMG_9073

لازم به ذکر است که مهندس قاسمی قبلا در تاریخ ۹۳/۱۰/۳ و در حالیکه خط انتقال آب پروژه ی گلستان در دست اجرا بود باتفاق آقای حاجی نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی و آذر پی بخشدار میمه باتفاق مهندس کرمانی و کارشناسان جهاد استان از پروژه ی گلستان میمه بازدید کرده بود .