چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ / Wednesday, 20 April, 2016

2016-04-20
121 بازدید

ایسنا: وزیر امورخارجه کشورمان که به نیویورک سفر کرده است، گفت: این سفر فرصتی است تا از اقدامات ضدایرانی گروه‌های معاند و ادامه ایران‌هراسی، پیشگیری کنیم. محمدجواد ظریف که برای شرکت در نشست توسعه پایدار و مراسم امضای تعهدات کنوانسیون تغییرات آب‌و‌هوا به نیویورک سفر کرده است، گفت: این سفر فرصتی است تا با حضور […]

ایسنا: وزیر امورخارجه کشورمان که به نیویورک سفر کرده است، گفت: این سفر فرصتی است تا از اقدامات ضدایرانی گروه‌های معاند و ادامه ایران‌هراسی، پیشگیری کنیم. محمدجواد ظریف که برای شرکت در نشست توسعه پایدار و مراسم امضای تعهدات کنوانسیون تغییرات آب‌و‌هوا به نیویورک سفر کرده است، گفت: این سفر فرصتی است تا با حضور در مجامع فکری و مصاحبه‌ها از اقداماتی که گروه‌های معاند ایران برای فضا‌سازی و ادامه فضای ایران‌هراسی قبل از برجام طراحی و اجرائی کردند پیشگیری کنیم.
وزیر امورخارجه کشورمان با اشاره به این نکته که مدت‌هاست برای موضوع پیگیری اجرای برجام (از روز اجرائی‌شدن برجام تاکنون) ملاقات حضوری با وزیر امورخارجه آمریکا انجام نشده و فرصتی برای این اقدام نداشتیم، تأکید کرد: لازم بود با توجه به ضرورت پیگیری اجرای جدی برجام از سوی آمریکا، یک دیدار با جان کری، وزیر امورخارجه آمریکا انجام شود.
رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان تصریح کرد: هماهنگ شده آقای جان کری برای این ملاقات به نیویورک بیاید و این ملاقات انجام خواهد شد.

۱۴۲۹۴۹df