فراخوان همیاری برای راه اندازی سرای سالمندان میمه

2016-04-10
446 بازدید

گرچه تلخ اما ضرورت تاسیس سرای سالمندان با زندگی های امروزی واقعیتی انکار ناپذیر و اهتمام مدیریت خیریه ی بانوان میمه در این خصوص ستودنی و تحسین برانگیز است . با پیگیری های مستمر سرکار خانم زمانی مجوزهای لازم برای تاسیس سرای سالمندان میمه صادر گردیده و خیرینی نیز در این راه با اهدای زمین […]

logo_rtl

گرچه تلخ اما ضرورت تاسیس سرای سالمندان با زندگی های امروزی واقعیتی انکار ناپذیر و اهتمام مدیریت خیریه ی بانوان میمه در این خصوص ستودنی و تحسین برانگیز است . با پیگیری های مستمر سرکار خانم زمانی مجوزهای لازم برای تاسیس سرای سالمندان میمه صادر گردیده و خیرینی نیز در این راه با اهدای زمین و در اختیار گذاشتن ساختمان برای شروع بکار سرای سالمندان و قول مساعد اهدای تجهیزات مورد نیاز ، سرای سالمندان میمه را به آستانه ی افتتاح رسانده اند و سرای سالمندان میمه به زودی فعالیت خود را در منزلی مسکونی و استیجاری که توسط خیرین بزرگوار شهر در نظر گرفته شده است آغاز می نماید . سایت صبح میمه ضمن تشکر از سرکار خانم زمانی و اعضای فعال هیئت مدیره ی خیریه ی امام حسن مجتبی و خیرین محترم  قسمتی از اطلاعیه ی منتشره خیریه ی پیش گفته را باستحضار کاربران محترم و جامعه ی نیکوکاران و خیرین بخش میمه می رساند:

باتوجه به اینکه راه اندازی این مرکز نیازمند تجهیزات و امکاناتی می باشد حال چشم این عزیزان و خیریه به دستان سخاوتمند و پرمهر شما مهربانان می باشد تا ما را در تدارک سایر وسایل مورد نیاز برای این مرکز یاری نمایید.
لذا خیریه ی بانوان امام حسن مجتبی(ع)میمه آمادگی دریافت کمک های مالی و معنوی شما بزرگواران جهت افتتاح مرکز سالمندان در شهر میمه میباشد.
شماره تماس ۰۹۱۳۶۲۹۳۳۶۷