روز نوشته ها پنجشنبه 23/8/87

2008-11-14
202 بازدید

  -    تماس با استاندار و دبيرخانه‌ي عاليه‌ي نظارت بر طرحهاي زود بازده‌ي استان را به اطلاع رئيس بيمارستان رساندم . قطعا وقتي مسئولين بيمارستان ، مديران محلي را در حمايت قانوني از خود مصمم ببينند در افزايش كيفيت ارائه خدمات بيمارستان مطلوب تر عمل مي كنند. -    بررسي مصرف آب كوهرنگ در 6 ماهه‌ي […]


 


-    تماس با استاندار و دبيرخانه‌ي عاليه‌ي نظارت بر طرحهاي زود بازده‌ي استان را به اطلاع رئيس بيمارستان رساندم . قطعا وقتي مسئولين بيمارستان ، مديران محلي را در حمايت قانوني از خود مصمم ببينند در افزايش كيفيت ارائه خدمات بيمارستان مطلوب تر عمل مي كنند.


-    بررسي مصرف آب كوهرنگ در 6 ماهه‌ي اول سال جاري را آغاز كردم . شهرهاي ميمه و وزوان و روستاهاي زيادآباد و ازان مجموعا در هر ثانيه25 ليتر سهميه دارند. هر چه كمتر مصرف شده باشد به دليل اين مي تواند باشد كه آب كوهرنگ بر مخازن شرق ميمه مشرف نيست و ما از اين سهميه‌ي كم هم نمي توانيم استفاده كنيم . پمپاژ آب به مخازن فعلي يك راه حل موقتي است و احداث يك مخزن در ارتفاع بالاتر به گونه اي كه آبرساني به بافت جديد مسكوني در مسكن مهر و انبوه سازي الغدير و استخر را هم تغذيه كند راه حل اصلي . البته در هر صورت احداث ايستگاه پمپاژ آب لازم است .


-    در همه بخش ميمه فقط يك نانوايي سنگكي در حال فعاليت است آن هم در شهر وزوان . اين نانوايي فقط 4 تن سهميه دارد و اين به هيچ وجه جوابگوي شهرها و روستاهايمان نيست . در همين رابطه با مسئول آرد و نان شهرستان براي افزايش سهميه تماس گرفتم البته دستور استاني داريم كه افزايش ها به شدت محدود شده است. اميد است با پيگيري سهميه افزايش يابد چرا كه مي گويند بر سنگك فوايد بيشماري مترتب است .


-    با معاون فرماندار تماس گرفتم تا تير هاي برق اداره‌ي برق از ميدان در حال احداث شهداي وزوان جابجا شود . درخواستهاي ما از اداره‌ي برق در اكثر شهرها و روستاها همين جابجايي هاست و متاسفانه اداره هم هنوز اقدام موثري نكرده است به نظر مي‌رسد مثل مسئله حيات وحش و حمام عهد صفوي و كشتارگاه نياز به يك برنامه‌ي تلويزيوني داشته باشد.


-    با دكتر امين پور رئيس سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري و مهندس مستولي زاده مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي هماهنگ شد تا شخصا در جلسه‌ي دوشنبه‌ي بخشداري حضور داشته باشند.


-    ناصر سوراني دانش‌آموز مبتكري بود كه در جشنواره‌ي خوارزمي طرح ابتكاري اش پذيرفته شده بود . كار مطالعاتي اش در زمينه‌ي پيل خشك بود . اصفهاني است و چند ديدار با استاندار داشت . امروز مادرش تماس گرفت . در رشته فيزيك هسته اي دانشگاه پذيرفته شده است . مقرر شد وقتي از استاندار براي ملاقات مجدد اين خانواده تعيين گردد . از نعمت پدر محروم و بردبار و سخت كوش است .


-    مهندس يزداني پناه مدير آب روستايي شهرستان با حضور در بخشداري مسائل مختلف آب و فاضلاب روستايي را يادآور شد . مقرر شد برنامه‌ي بازديدي هم از پروژه‌ي بزرگ آبرساني موته ، لاي بيد ، لوشاب و حسن رباط در آينده نزديك پيش بيني گردد . از ايشان به خاطر تامين لوله هاي آبرساني از “بير تا مزدآباد” تشكر كردم .



-    خانه عالم روستاي ازان كه كار ساختماني اش مجددا آغاز شده است ، مورد بازديد قرار گرفت . دفتر فني فرمانداري از كيفيت مصالح و چگونگي كاربرد آنها در اين بنا اظهار رضايت كرده بود .



-         جدول گذاري خيابان طالقاني جاده زيادآباد هم ادامه دارد و البته با كندي بسيار .