روز نوشته ها 15/7/87

2008-10-06
298 بازدید

روز نوشته ها     15/7/87 تنها روستاي بخش ما كه تلفن ثابت ندارد روستاي مرآوند است . در ايام ماه مبارك رمضان براي بازديد از اين روستا باتفاق مدير اجرايي سايت صبح ميمه رفته بوديم درخواست مردم تلفن ثابت بود و پزشك . در مورد تلفن ثابت براي منازل ، اداره ي مخابرات كه بحمداله پيگير […]

روز نوشته ها     15/7/87

تنها روستاي بخش ما كه تلفن ثابت ندارد روستاي مرآوند است . در ايام ماه مبارك رمضان براي بازديد از اين روستا باتفاق مدير اجرايي سايت صبح ميمه رفته بوديم درخواست مردم تلفن ثابت بود و پزشك . در مورد تلفن ثابت براي منازل ، اداره ي مخابرات كه بحمداله پيگير موضوع هم بوده است تا پايان هفته ي جاري را زمان بندي كرده است براي ايجاد امكانات فني كامل . هرخانوار هم در ازاي پرداخت مبلغ پانصد هزار ريال صاحب تلفن مي شود . الان دفتر مخابراتي دارند و همه از يك خط استفاده مي كنند . در مورد پزشك هم با مدير درمانگاه ميمه آقاي دكتر واسعي هماهنگ شده است كه توفيق اين زحمت هم نصيبشان بشود . اين دو مورد قبل از شروع وقت اداري و تا نخستين ساعات بامداد پيگيري و نهايي شد .


مهندس كريميان رييس جهاد كشاورزي شهرستان هم تماس گرفتند و درخصوص لوله گذاري براي افزايش آب قنات وزوان مساعدت كردند كار ، فعلاً با هزينه ي شوراي كشاوررزي انجام شود بعداً تامين اعتبار خواهد شد .


مهندس عاصمي معاون فرماندار در مورد نماز خانه و سرويس بهداشتي بين راهي تماس داشتند . شركت توسعه گردشگري آقاي مهندس بكتاش پيگير است نقطه اي در موته جانمايي شده است و در مسير و حوالي پمپ بنزين رباط ترك هم بايد محلي در نظر گرفته شود براي آمدن. سه شنبه 16/7/87 هماهنگ شد تا صورتجلسه ها تنظيم شود .


دانش آموزاني از دبيرستان علامه طباطبايي آمدند و معترض بودند كه با داشتن 12 دانش آموز به دبيرستان علامه كلاس دوم انساني نداده اند نامه اي هم داشتند كه به آموزش و پرورش منعكس شد . ادارات ميراث فرهنگي ، جهاد كشاورزي و مخابرات ميمه در نامه اي مشترك به آلايندگي اميا پارس ( آهكان سابق ) اعتراض كرده اند . مراتب اعتراض آنان به شهرك هاي صنعتي منعكس شد .


كار تعميراتي هم در داخل بخشداري در حال انجام است و براي همين دفاتر كار واحدهاي مختلف تحت الشعاع افزايش فضا و نقاشي قرار گرفته است .


شهرداري هم در ساعات پاياني شب از كم ترافيكي خيابان ها استفاده كرده است و مشغول بهسازي مقابل مسجد جامع است . حضور سرپرست ، كارگران و رانندگان وسايط نقليه ي سنگين شهرداري خبر از صميميت فضاي كاري در شهرداري مي دهد در اينگونه مواقع مردمي هم كه متوجه مي شوند حضور پيدا مي كنند و از ‹‹ به قدر وسع كوشيدن ›› شهرداري خوشحالند .