جلسه ی پرسش و پاسخ در سالن خانه ی معلم برگزار شد

2015-11-19
262 بازدید

جلسه ی پرسش و پاسخ مردم و شورای شهر و شهرداری در سالن طبقه ی دوم خانه ی معلم برگزار گردید . اتفاقی که مدتهاست نیفتاده است و باید به عنوان یک آغاز آن را به فال نیک گرفت . شاید افرادی نتوانند به هر دلیلی پله های ساختمان خانه ی معلم را بپیمایند تا […]

photo_2015-11-18_23-31-41

جلسه ی پرسش و پاسخ مردم و شورای شهر و شهرداری در سالن طبقه ی دوم خانه ی معلم برگزار گردید . اتفاقی که مدتهاست نیفتاده است و باید به عنوان یک آغاز آن را به فال نیک گرفت . شاید افرادی نتوانند به هر دلیلی پله های ساختمان خانه ی معلم را بپیمایند تا سوالاتشان را مطرح کنند و به شهردار و شورای شهر هم خسته نباشید بگویند اما نفس برگزار کردن جلسه و آمادگی شهردار و شورای شهر برای پاسخگویی به مردم نشانه ی دست پر آنان در کارکردن و صداقت آنان در اظهار دلایل کارهای نکرده است . بدیهی است شهروندانی که در این جلسات شرکت می کنند دغدغه های شهر و زندگی های شهروندی را دارند و این اثبات ، ” نفی ما عدی ” نمی کند .

photo_2015-11-18_23-38-12

موضوع کمربندی حادثه خیز میمه پر رنگ ترین سوالی بود که مطرح می شد و مسکن مهری ها که جوان ترین بافت مسکونی میمه را تشکیل می دهند با پارچه نوشته ای در این رابطه آمده بودند . روی پارچه نوشته ، نوشته شده بود ” بر اساس طرح جامع ، کمربندی را حذف کنید ” گرچه پاسخ ها امیدوار کننده نبود اما دریافت خبر تاسف بار دیگری از حادثه در کمربندی شاید مدیران امور شهری را به این نتیجه برساند که  برای دوبانده کردن و ساخت زیرگذر هم اول باید کمربندی مسدود و خیابان داخل شهر شود تا اداره ی راه ملزم به حل مشکل خویش باشد . الان شما مشکل ترانزیت را حل کرده اید و مسئولین شهرستان و استان هم صدای مردم ما را تا به فریاد تبدیل نشود ، نمی شنوند .

photo_2015-11-18_23-32-04

بازار روز از موضوعاتی بود که مطرح می شد و برداشت جلسه این بود که بدلیل ابراز رضایت مردم تا پایان دوره ی شورای چهارم ادامه خواهد یافت و البته ساماندهی و شناسنامه دار شدن فروشندگان نیز در اولویت کاری شهرداری قرار خواهد گرفت و لابد از کسبه ی شهر هم با کاستن از میزان عوارض و جلوگیری از عرضه کالا توسط فروشندگان دوره گرد ، حمایت خواهند کرد . کوچه ی مجاور مسجد علی ع که می رود تا به کوچه ی ” قیف ” نامگذاری شود ، علیرغم مجوزهایی که شهرداری به مالک داده است با تمهیدات شورا و شهردار استاندارد خواهد شد و مدیران شهری را از مظان اتهام سهل انگاری به در خواهد آورد . پیاده روسازی در مسکن مهر ، بهسازی معابر مختلف ، احداث استخر و تقدیر و تشکر از شورای شهر و شهردار بدلیل اهتمام به امور فرهنگی و کلاسهای مشاوره از دیگر موضوعاتی بود که امیدواریم در سایت شهرداری بیشتر به آن پرداخته شود . حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای زمانی در جلسه ی پرسش و پاسخ نشانگر علاقه ی به فعل درآمده ی امام جمعه ی محترم برای حل مشکلات و رعایت مصالح شهروندان است و این هم از مواردی است که باید به فال نیک گرفته شود . از فحوای جلسه بر می آمد که شورای محترم و شهردار باتفاق امام جمعه ی محترم هفته ی جاری در اصفهان ، پیگیر مبحث پزشکی قانونی و اقامه ی نماز جمعه بصورت منظم و همه هفته در شهر میمه بوده اند. بدیهی است با تحقق این امر شهروندان شریف وزوان هم از توفیق برپایی نماز جمعه ی مستقل در شهر خویش برخوردار می گردند .