این مقاله ی تحلیلی و تصویری بقول عادل فردوسی پور یا مزدک میرزایی می تواند یک ” سوپر پست ” باشد . از عموم کاربران و بویژه مدیران امور شهری انتظار می رود با دقت در راه حل های ارائه شده به تصمیم جامعی در خصوص کمربندی برسند . ضمن تشکر از عنایت تحسین برانگیز […]
این مقاله ی تحلیلی و تصویری بقول عادل فردوسی پور یا مزدک میرزایی می تواند یک ” سوپر پست ” باشد . از عموم کاربران و بویژه مدیران امور شهری انتظار می رود با دقت در راه حل های ارائه شده به تصمیم جامعی در خصوص کمربندی برسند . ضمن تشکر از عنایت تحسین برانگیز مدیر اجرایی صبح میمه به مسایل شهری و پختگی و دقت نظر ایشان مقاله ی موصوف تقدیم می گردد :
خدمت همشهریان عزیز سلام عرض می کنم. چند وقتی است در سایت صبح میمه ، گروه تلگرامی گفتگوی جوان و در مجامع عمومی بحث اصلاح کمربندی مطرح می باشد و با حادثه تاسف بار اخیر و کشته شدن دو تن از هموطنانمان لزوم آن بیشتر احساس شد.
به نظر نگارنده راه های زیر در پیش روی شهرداری میمه قرار دارد:
۱- رضایت به شرایط فعلی
۲- یک طرفه کردن کمربندی
۳- دو بانده کردن کمربندی
۴- تغییر کاربری کمربندی به خیابان شهری
۱- حفظ شرایط کنونی
کمربندی سالهاست مورد انتقاد اهالی میمه است . یک نوع بی نظمی و سردرگمی که سهولت و خطر را توامان دارد . آسانی عبور و مرور به همراه خطرات ناشی از این بی نظمی.
به دلیل وقوع حوادث متعدد و کشته و مصدوم شدن بسیاری از همشهریان حفظ شرایط کنونی معقول به نظر نمی رسد.
۲- یک طرفه کردن مسیر کمربندی
این پیشنهاد شاهکار شورای ترافیک شهرستان بود و بر اساس آن مسیر کمربندی از سمت تهران بسته شده و اتوموبیل ها فقط از جنوب به شمال می توانند حرکت کنند. در صورت اجرای این طرح اگر کسی بخواهد از غرب به سمت شرق جاده برود باید تا شهر جنوبی رفته و از آنجا دور بزند .
معایب بسیار این طرح دیر یا زود مسئولان را مجاب به بازگشت به وضعیت قبل خواهد نمود.
۳- دو بانده کردن کمربندی
تصویر بالا بهترین حالتی است که در طرح دو بانده کردن ممکن است محقق شود
در صورت دوبانده شدن کمربندی ماشین های عبوری بدون هیچگونه مزاحمتی از دو لاین وسط که با خط مشکی مشخص شده است عبور کرده و با توجه به ایمن شدن این مسیر احتمالا بخش عمده ای از خودروهای عبوری از لاین غربی خیابان انقلاب اسلامی هم به این مسیر وارد می شوند. مردم شهر هم از لاین های کند رو در طول کمربندی حرکت کرده و از محل دو زیرگذری که با فلش قرمز رنگ مشخص شده اند به طرف مقابل کمربندی می روند.
علی رغم ایمن شدن مسیر عبور و مرور که با اجرای این طرح محقق خواهد شد دوبانده شدن کمربندی معایبی هم دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.
الف: سخت شدن عبور و مرور از عرض جاده :
در تصویر بالا مشاهده می کنید که اگر کسی بخواهد از نقطه A به نقطه B برود فقط از راه زیرگذر روبروی خیابان حضرت محمد امکانپذیر است و به همین دلیل رعایت قانون برای مردم آسان نخواهد بود.
ب: مقدار زیادی زمین بابت احداث باندهای کندرو و لاین ها و زیرگذر و فضای مورد نیاز زیرگذرها به هدر خواهد رفت.
ج: به دلیل راحت تر و بی خطر بودن این مسیر خودروهای عبوری ترجیح می دهند میمه را دور بزنند و از مسیر خیابان انقلاب اسلامی عبور نکنند . همچنین با احداث لاین شمال به جنوب احتمالا حجم زیادی از خودروهای ورودی از سمت تهران به این مسیر تمایل پیدا نموده و این امر نارضایتی کسبه خیابان انقلاب اسلامی را در پی خواهد داشت . این در حالی است که کسبه از شرایط کنونی کمربندی هم رضایت ندارند.
د: هزینه ی زیاد احداث این مسیرها که بخش عمده ی آن باید از محل عوارض شهرداری پرداخت شود.
هـ : در صورت ساخت زیرگذر معمولی امکان عبور تریلرهایی که قصد ورود به شهرک نگین را دارند وجود نخواهد داشت و ساخت زیرگذرهای بزرگتر هم هزینه ی بیشتری را بر دوش شهرداری خواهد گذاشت. همچنین احداث مسیری که بتواند عبور این تریلرها را امکانپذیر نماید مستلزم داشتن فضای وسیعی می باشد .
علاوه بر موارد ذکر شده معایب زیر برای هر سه طرح فوق الذکر وجود دارد
به دلیل عبور کمربندی از این منطقه :
و: زمین های اطراف آن قابل واگذاری نیست زیرا کمربندی حریمی دارد و بالطبع شهرداری نمی تواند از این طریق درآمدی داشته باشد.
ز: زمین های دو طرف کمربندی به دلیل وجود آلودگی صوتی و آلودگی هوا ارزش چندانی ندارند و اهالی میمه رغبتی برای ساخت و ساز در این محدوده ندارند.
۴- حذف کمربندی :
با تغییر کاربری کمربندی به خیابان محلی همه معایب فوق الذکر از بین خواهند رفت و تنها عیبی که برای این طرح متصور است اضافه شدن میمه در لیست شهرهای فاقد کمربندی می باشد.
زمین هایی که در تصویر بالا با رنگ سبز مشخص شده است در صورت حذف کمربندی ارزش پیدا کرده و ساخت و ساز در آنها رونق می یابد
(دز زمان شورای سوم این جاده به عنوان خیابان شهید احمد کاظمی معرفی شد اما هنوز کاربری آن کمربندی است.)
هم اکنون به دلیل خطرناک بودن مسیر امکان انتقال مصلای نماز جمعه به حرم شهدای گمنام وجود ندارد ولی در صورت ایمن شدن مسیر این امر امکانپذیر شده و بالطبع با توجه به محقق شدن فاصله ی لازم برای دو مصلای میمه و وزوان این دو شهر می توانند نماز جمعه مستقل داشته باشند.
در جدول زیر محاسن طرح های مختلف مشخص شده است .
ایراداتی که ممکن است به طرح تغییر کاربری وارد شود:
الف: قانونا امکان حذف کمربندی وجود ندارد.
پاسخ: حذف کمربندی در طرح هادی و طرح جامع شهر دیده شده و اجرای آن منوط به تصمیم شورا و شهرداری است.
ب : با حذف کمربندی امکان عبور بارهای ترافیکی وجود ندارد.
پاسخ: بسیاری از شهرها مثل شهر وزوان کمربندی ندارند و از این بابت مشکلی نداشته اند و اکثر بارهای ترافیکی از مسیر خیابان انقلاب اسلامی قابلیت عبور دارند . در طول سال به طور متوسط دو یا سه محموله ممکن است عبورش از این مسیر سخت باشد که آن هم می تواند از مسیر کمربندی فعلی عبور کند.
ج : با حذف کمربندی اتومبیل های عبوری از این مسیر به خیابان انقلاب اسلامی منتقل و عبور و مرور در این خیابان را دشوار خواهند نمود.
پاسخ: حجم خودروهایی که از سمت تهران به میمه می آیند کمتر از سمت مقابل نیست چرا تا به حال در این مسیر مشکلی پیش نیامده است .
د: در صورت بسته شدن ابتدای کمربندی از سمت جنوب این خیابان به صورت بن بست در خواهد آمد
پاسخ: ورودی فعلی کمربندی مسدود خواهد شد اما از کمی جلوتر و با زاویه راهی برای ورود خودروهای غیر عبوری احداث خواهد شد.
سلام اقای شیبانی اقای سراجی دست مریزاد شیر مادرتان حلالتان ایول داره کاملا کار شناسی.از همشهریان تقاضای حمایت جهت از راهکار چهارم لطفا رای مثبت یا کامنت بگزارید انشاا… مشکل جمعیت زیادی از همشهریان وشهرمان حل گردد.زمینهای ان سمت کمر بندی متری ده الی بیست هزار تومان ارزانتر از این سمت بخاطر عبور نامناسب وسروصدا کاسبهای لب خط هم که از کسادی راهی شهر فرنگ از همه رنگ.
با سلام
اقای سراجی ممنون از شما که به فکر هستید و معضل کمربندی را برای خود دغدغه میدانید.ماهم که ساکن کوی سازمانی ها هستیم با طرح حذف کمربندی موافقیم. از شما اقای سراجی درخواست دارم که همچنان به پیگیریهایتان راجع به کمربندی ادامه دهید که ان شا الله به ثمر برسد.
باتشکر از شما شهروند متعهد
به نظر میرسد بهترین گزینه که صد البته آخرین هم نخواهد بود ، اجرای کمربندی غرب میمه از محل دانشگاه آزاد اسلامی میمه به طرف مراتع زیادآباد وروستای اذان ووصل ان به کمربندی جاده میمه لایبید . در این رابطه پیشنهاد میگردد همزمان طرح بلوار در دست اقدام شهرداری از خیابان انقلاب اسلامی به زیادآباد واذان هرچه سریعتر اجرا وپس از ان کمربندی فعلی میمه مسدود گردد .در این زمینه چند پارامتر ضروری است : ۱- کسبه محترم خ انقلاب اسلامی کمی حوصله به خرج دهند .۲_ ذهنها به این سمت وسو نرود که کمربندی غرب میمه منافعی برای میمه ندارد چرا که تمام کارگاههای مزاحم به سمت کمربندی خواهد رفت وهزاران استفاده دگر……. ۳- با دوبانده شدن جاده میمه لای بید همه خودروها به سمت میمه سرازیر خواهد شد البته اگر مدیر بخش بومی باشد واین مهم را پیگیری کند.۴- این طرح افق بسیار درخشانی برای بخش خواهد داشت . ومزایای بسیاری دیگر که در صورت نیاز دلایل علمی تر آن متعاقباً معروض خواهد شد.
دوست عزیز سلام
۱- کسبه محترم خیابان انقلاب اسلامی سالهاست صبر کرده اند و ساکنین اطراف کمربندی هم همین طور . دیگر صبر جایز نیست.
۲- کمربندی غرب میمه برای زیادآباد و ازان شاید خوب باشد اما میمه را کاملا به انزوا خواهد برد.
۳- با دوبانده شدن جاده لای بید موافقم
احسن اقای سراجی
http://www.kianmeymeh.blogfa.com/post/82
مشاهده تصاویر مربوط به هفتم امام
واقعا این یک سوپر پست است وقتی شهروندانی با این توانایی داریم خوبست که بخشدار و شورای ترافیک بیشتر حواسشان را جمع کنند . مدیریت بر آدمهایی که می دانند با ندانم کاریهای آقایان هماهنگی ندارد .
Perfect ten!
عالی بود
منتظر پاسخگویی جناب آقای مقصودی هستیم
ول کنید دیگه اینهمه ادم نمیتونید واسه یه کمربندی تصمیم بگیرید
امریکایی دارن تو کره مریخ دنبال اب میگردن شما هنوز دنبال کمربندی هستید
به یه کارشناس راه سازیی . متخصصی … بگید تا یه طرح خوب بده و تمومش کنید
من تا قبل از خواندن متن کارشناسی بالا موافق یکطرفه بودن کمربندی بودم
متن بالا که به نظرم کاملا منصفانه و به دور از نگاه های سیاسی تهیه شده بهترین دید و عادلانه ترین راهکار را پیشنهاد میدهد به علاوه اینکه کاملا نگاهی جامعی به موضوع داشته ضمن تشکر از آقای سراجی امیداوارم این تضارب آرا به انتخاب بهترین راه حل بینجامد
از آقای سراجی و آقای شیبانی هم تشکر میکنم و میگویم قطعا آنهایی که قرار است بعدها در این جاده به دلیل تصادف جانشان را از دست بدهند و به دلیل این اقدامات شما زنده میمانند مدیون شما هستند
از شورای شهر هم تقاضا دارم با نگاه حاکم بر رعیت به مردم و شهروندان نگاه نکنند و از نظرات و مشاورات گروه های کارشناسی به عنوان یک پتانسیل برای به کرسی نشاندن حرفشان در جلسات استفاده کنند و نه اینکه با موضع گیری در برابر پیشنهادات انرژی شهر و خودشاان را در مجادلات داخلی مستهلک نمایند
اره،،من یکی از انهایی هستم که بعداً قراره تو این کمربندی جونمو از دست بدم،از الان از آقای سراجی سپاسگزارم که داره نمیذاره من بمیرم،،،
وقتی در مقابل چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید، صرفنظر از هر اندازه کوچک بودنشان، درخواهید یافت که روند افزایش آن چیزها خیلی زود شتاب میگیرد. اگر برای پولی که دارید سپاسگزار باشید، هر چقدر که باشد، آن گاه خواهید دید که پول شما به صورت غیرقابل باوری افزایش خواهد یافت، اگر برای ارتباطهاتان قدرشناس باشید، آنگاه خواهید دید که اگر روابط شما تاکنون خوب هم نبوده به گونهی معجزهآسایی بهتر میشود. اگر برای کاری که دارید سپاسگزار باشید حتی اگر کار رویاییتان نیز نباشد متوجه خواهید شد که شرایط آنچنان پیش خواهد رفت که از کارتان لذت میبرید و موقعیتهای کاریِ بهتری به سراغتان میآید. وقتی موهبتهای داشتهی خود را درنظر نمیگیریم و آنها را سبک سنگین نمیکنیم، آن گاه به صورت ناخودآگاه به شمارش و درنظر گرفتن نقاط منفیِ کار میپردازیم. هنگامی که دربارهی نداشتههامان صحبت میکنیم، ما نکات منفی را میشماریم. هنگامی که به دنبال تقصیر و اشتباه در دیگران میگردیم، منفیها را شمارش میکنیم یا وقتی که دربارهی ترافیک یا معطل شدن و ایستادن در صف، یا تأخیرها، مشکلات دولتها یا نداشتن پول کافی و یا حتی وضع هوا غُر میزنیم، وقتی جنبههای منفی را میشماریم ناخواسته مقدارشان افزایش مییابد ولی در عین حال موهبتهای در راه نیز از بین میرود.
معجزه ی شکرگزاری | راندا برن | ترجمه وامق عسکری | انتشارات صدای معاصر | کافه کتاب
شورای میمه نیازمند افراد دلسوز و با شعوری همچون آقای سراجی می باشد و آقایان فعلی
باید شورا را به لقایش ببخشند تو پرانتز
حمید آقای سراجی امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشید افراد مثل شما که دغدغه شان حل مشکلات مردم است را دوس داریم حق یار و یاورتان باد
رگنه جوووووونم شعور ازخودت میباره ادامه بده
حذف گردد عالیست دمتگرم مردم ازصدای کامیون بخدا
خدا به بابات بیامرزه این کمربندی حذف گرده همچی عالیه،
کمربندی چه ربطی به نمازجمعه مستقل داره؟؟؟؟؟
میمه و وزوان تنها شهرهایی هستند که به صورت مشترک و به نوبت نماز جمعه دارند . به علت کمی فاصله دو مصلی (مسجد جامع میمه و مسجد جامع وزوان) امکان برگزاری نماز جمعه مستقل برای این دوشهر وجود ندارد . چنانچه نماز جمعه در میمه در محل حرم شهدای گمنام برگزار شود فاصله دو مصلی به کافی خواهد بود و این امر محقق می شود . اما به دلیل خطرناک بودن مسیر کمربندی امام جمعه محترم این محل را برای این کار مناسب نمی دانند و چنانچه کمربندی به یک خیابان مبدل شود امکان داشتن نماز جمعه مستقل هم وجود دارد.
حمیدرضا خان ودکترشیبانی عزیز جان عزیزاتون خودتون خسته نکنید این جماعت افتادن دنده لج کمربندی که هیچ ،کارای دیگه هم تومیمه که میشه انجام دادنمیدن فقط تیز میفتن این شورای شهر
بسیار عالی.موفق باشید آقای سراجی
بله سنجیده و علمی مطلب اقای سراجی و همه جوانبو در نظر دارن
سراجی همینه که قراره دفتر فنی بخشداری بشه؟!
با حذف کمربندی فکر کنم دولت از ونداده و پشت شهرک نگین و ایستگاه قطار به بالای دانشگاه آزادکمربندی مصوب شده خود را خواهد زد و کسبه خیابان انقلاب اسلامی بی کار میشن
سلام مگر الان غیر از این است دوست عزیز ؟
باتشکرازآقای سراجی نکاتی به نظر این حقیرآمد که خدمتتان عرض میکنم طرح فعلی به صورت مسکنی بیش نیست ودائمی نمی باشد طرح دوبانده کردن نیز به علت هزینه زیاد وبه علت فاصله کم دوباند ازهم امکان دوربرگردان وجودندارد وعملا بایک طرفه شدن زیادفرقی نمی کندسرنوشت چند شهررامثال میزنم احداث کمربندی آباده یاشهرضا باعث ضرروزیان کسبه داخل شهرشدوباعث شدبارها تابلوی کمربندی رنگ پاشی شودیاتعدادووضعیت مغازه های داخل مورچه خورت به طرف میمه وبه طرف اصفهان رامقایسه کنید ازمعدودمشاغلی که هنوزدرمیمه دوام آورده مشاغل حاشیه جاده ترانزیت است حالا خودقضاوت کنیدبااحداث کمربندی چه زیانی به اقتصاد شهر وارد میشوددرضمن پیشرفت شهردلیجان راکه مدیون این جاده هست را هم فراموش نکنید باتشکرازحوصله تان
آقای سراجی ورودی شهرک نگین از کارخانه امیا پارس میباشد چه یک طرفه و چه دوطرفه از کمربندی ورود به شهرک خلاف است پس نتیجه گیری بهترین گزینه دو باند و دو کند رو وزیر گذر میباشد
————————–
با سلام کمربندی بر اساس طرح جامع به خیابان داخلی شهر تبدیل و راه ورود به شهرک نگین در جنوبی ترین نقطه ی این خیابان در نظر گرفته شده است . دو بانده شدن این خیابان مثل دیگر خیابانهای شهر سهولت رفت و آمد را امکان پذیر می کند و نیازی به پل زیر گذر ندارد .
سلام . ما دوست داریم که همه ماشین ها یی که از اصفهان به طرف تهران و بالعکس می آیند از میمه عبور کنند و به تابلو آزاد راه کاشان که راه تهران را به طرف کاشان نشان می دهد معترضیم. از آلودگی ها و خطرات عبور و مرور ماشین های عبوری در مسیر میمه ناراحتیم. دوست داریم مسافرین در شهر ما پول خرج کنند و عوارض کسبه مسیر را ما بگیریم و جاده اش را راهداری آسفالت کند!
مسیری که به عنوان کمربندی هزینه کرده و احداث کرده دو دستی به عنوان خیابان به ما اهدا کند و دوباره از نو یک مسیر کمربندی آنطوری که ما می خواهیم احداث کند! خلاصه خوبی های این مسیر ترانزیت را دوست داریم اما دردسر های آن را نمی خواهیم! یک سوزن به خود بزنیم و یک جوالدوز به دیگران! تا هم تقی به توقی می خورد فوری نسخه تعویض شورا و شهردار می دهیم و به انتخابات بعدی شورا حواله می دهیم! مگر اکثریت اعضای این شورا منتقد عملکرد شورای قبل نبودند؟! مگر همین آقای مقصودی پای ثابت پست های انتقادی از عملکرد شورای قبل نبود!؟ مگر هر آنکس که داعیه ای در اداره شهر داشت در انتخابات شورای شهر شرکت نکرد؟الحمدلله که همه هم تایید صلاحیت شدند!
عملکرد شورای فعلی و شهردار فعلی هم که الحمدلله من حیث الامجموع خوب است. مگر شهری مثل میمه چقدر بودجه دارد که در یک دوره پروژه هایی مثل زیر گذر و خیابان ولیعصر و … را در دستور کار قرار دهد؟ آیا به پنج میلیارد می رسد؟ مگر مسئولین شهر ما چقدر نفوذ در استان و کشور دارند که بودجه های استانی و ملی برای این پروژه ها بگیرند؟!!
در این چند روزه بار ها و بار ها در مورد ضرورت تغییر وضعیت کمربندی میمه در سایت صبح میمه صحبت شده!چند نفر از این دوستان خیرخواه که اظهار نظر در این مورد کرده اند در این حوزه تخصص دارند؟ به نظر این حقیر طرح مشکل در این سایت عالی است! پیشنهاد ها نیز عالی است! اما خیلی از این پیشنهاد ها عوام پسند هستند تا کارشناسی. این که کمربندی برای مردم شهر ما مشکل ایجاد کرده بحث درستی است. اما این که ما این مشکل را بخواهیم چگونه حل کنیم بحث دیگری است!آیا پیشنهاد های ما قانونی است؟ آیا برای این پیشنهاد ها اگر قانونی است بودجه دارد؟ آیا در صورت وجود بودجه و قانونی بودن پیشنهاد های ما زور ما به مسئولین استانی می رسد؟ و هزاران آیای دیگر . این بحث ها به نظر بنده بیشتر ایده آل گرایانه است تا واقع گرایانه
—————————–
با سلام طرح جامع هر شهر فرایندی طولانی از اظهار نظر و تایید کارشناسان استان را طی می کند و درنهایت به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری کشور می رسد . این طرح جامع که با این ساز و کار کارشناسی عالی به تصویب رسیده کمربندی میمه را حذف کرده است . ضمنا حذف کمربندی نیازی به بودجه ندارد فقط نیوجرسی های ورود به کمربندی از میدان اصفهان به ورود به کمربندی از لاین اصفهان منتقل می شود و کمربندی خیابان داخل شهر می شود . در این صورت نیازی به پل زیرگذر نخواهیم داشت و سرو صدای عبور و مرور ماشینهای سنگین ، آرامش ساکنین ۲۲ بهمن و هواشناسی و … را برهم نمی زند و زمینهای مسکونی شرق کمربندی جاذبه ی لازم برای ساخت و ساز را پیدا خواهد کرد . در آینده و با تامین اعتبار نسبت به دو بانده کردن این خیابان نیز اقدام می گردد . مزید اطلاع استحضار دارید که اگر در مسیرها رستوران ها و غذاخوری ها و تعمیراتی ها و اغذیه فروشی ها نباشند دولت از طریق پایانه ها اقدام به احداث تاسیسات بین راهی می کند و در اصل کسبه ی میمه به نوعی رضایت خاطر مسافرین و در نتیجه سفرهایی با تامین بیشتر را باعث می شوند و به همین دلیل اقدام راه و شهرسازی در آسفالت نیمی از خیابان انقلاب اسلامی توجیه منطقی ندارد .
همشهریان عزیز سلام
ضمن تشکر از ابراز لطف و توجه شما عزیزان به عرائض بنده لازم است نکته ای را به مطالب بالا اضافه کنم
برخی از دوستان معتقدند عبور بارهای ترافیکی در صورت حذف کمربندی امکانپذیر نخواهد بود . در جواب این عزیزان علاوه بر توضیحات مندرج در پست بالا باید عرض کنم برخی از بارهای ترافیکی لازم است از مسیری بجز خیابان انقلاب اسلامی عبور نمایند نه به خاطر ارتفاعشان بلکه به خاطر وزن زیاد که باعث آسیب دیدن زیرگذر شهدای میمه می گردد. این محموله ها در آینده هم می توانند از کمربندی فعلی و انشاالله خیابان … عبور کنند ولی اگر این جاده با کاربری کمربندی باقی بماند و دو زیرگذر در آن احداث شود شود عبور این گونه بارها از این مسیر هم امکانپذیر نخواهد بود .
اینکه بعضی ها برای سرپوش گذاشتن به صورتجلسه ای که چند روز قبل امضا کردند میگویند کمربندی از ونداده تا جاده جوشقان میکشند و میمه دیگر کسب و کاری ندارد .
پاسخ اقای عزیز مسئول ش… این چه حرفی است شاخه اداره راه میمه توان اسفالت صد متر راه و یا دوباند کردن خیابان سردار کاظمی را ندارد . بیاید ۲۰ کیلومتر جاده جدید احداث کند انهم هیچ مزیتی ندارد .
دست بردارید از این ترفندها . مردم میفهمند مردم میدانند مردم خیلی باشعورتر از ان هستند که شما فکر میکنید
سلام شما فرمودید ۲۰ کیلومتردو هفته پیش ۴۰ متر کمر بندی را که خود اداره را شیار زده بود با اسفالت شهرداری برای چندمین بار اسفالت کرد اسفالتی که با عوارض مردم تهیه شده بود فکر کنم در تاریخ بنویسند تنها شهری که شورا مقابل مردمش و برای ………………….ایستاد شورای میمه بود.
شما از افراد سریع اللحجه بودن خود اگاهی دارید لطفا صراحتا گزارش جلسه دیروز در فرمانداری را اطلاع رسانی نمائید. چند نفر اعضا شورا با طرح خیابان شهری مخالفت دارند؟
ابتدای کامنت راباغلط املایی شروع کرده اید ازنظرنگارشی هم اشکال دارد درشبکه ی گفتگوی جوان تلگرام به آن پرداخته ام
آقای مقصودی شما عضو شورا هستید و این فردی که کامنت داده یک شهروند معمولی. واقعا اهمیتی ندارد که ایشان با غلط شروع کرده اند و ایراد نگارشی دارند. انتظار میرود از موضع بالا به افراد نگاه نکنیم.پایین آوردن سطح مردم مایه ی مباهات نیست بپذیریم که شما نماینده شورای شهر همین مردم هستید. همین مردمی که در کامنت غلط املایی و نگارشی دارند همین مردمی که خیلی هاشان توان استفاده از اینترنت ندارند. همین مردمی که کارگر کارخانه اند و ماه هاست حقوق نگرفته اند ناتوانی هایشان را به رخشان نکشیم حرفشان را بشنویم و کمی بزرگ منشانه تر نگاه کنیم
جناب حماسه ضمن عرض سلام ازاینکه به کامنت گزار تذکر غلط املایی ابتدای متن واشکال نگارشی آن را داده ام هم ازشما وهم از شخص موردنظر عذرخواهی میکنم وبه تمامی آموزگاران ودبیران توصیه میکنم که درکلاسهای درس ازاین به بعد غلط املایی نگیرند
آقای مقصودی …………………………..شما یک معلمیید اصل را بچسبید حاشیه روی که بی هنریست
داشت عباس قلی خان پسری
پسر بی ادب و بی هنری
اسم او بود علی مردان خان
کُلفت خانه زِ دَستش به اَمان
پشت کالسکه یِ مردم می جَست
دل کالسکه نشین را می خَست
هر سَحرگه دم در بر لب جو
بود چون کرم به گِل رفته فرو
بسکه بود آن پسره خیره و بد
همه از او بَدشان می آمد
هر چه می گفت لَله لَج می کرد
دَهَنَش را به لله کَج می کرد
هر کجا لانه ی گنجشکی بود
بچه گنجشک درآوردی زود
هر چه می دادند می گفت کَمَست
مادرش مات که این چه شکمست
نه پدر راضی از او نه مادر
نه معلم نه لله نه نوکر
ای پسر جان من این قصه بخوان
تو مشو مثل علی مردان خان
……………………. ضمن عرض سلام خدمت نقطه چین به عرض برسانم ماهمچنان براین باور وعقیده ایم که معلمی برایمان شغل نبوده وهنر بوده وما هنرمندیم وهمواره ازهنرمان استفاده خواهیم کرد برخلاف عقیده ی جنابعالی که طرفدارجهل هستید ومیخواهید استفاده اش راببرید
سراجی سراجی حمایتت میکنیم شورای شهر این کمربندی به خیابون تبدیل کنید وحذف کنید تا همه مردم میمه مثل همیشه دوستتون داشته باشن
شهر میمه و اعضای دلسوز و پرتلاش شورا و شهرداری واقعا نیازمند همشهریان و مشاورین خلاق و مستعد و خوش فکر و صاحب ایده و هنرمند و توانمند و شجاع و دلسوز و اینده نگری همانند جناب اقای عبدالرضا شیبانی و جناب اقای حمیدرضا سراجی و سایر دوستان دلسوز می باشد به نظر من انهایی
که در شهر و منطقه مان مانده اند واقعا جوانمرد هستند و انهایی که صادقانه کمر همت به ابادانی و رشد و پیشرفت شهرمان بسته اند چه در کسوت شورا و شهرداری و چه در کسوت مشاورین عالی شورا و شهرداری بزرگ مردان بی همتایی هستند که نام انها را باید در تاریخ این شهر و منطقه به جاودانگی و مشاهیر بودن و بزرگی نوشته شود.
آقای شیبانی بعد از این همه دلیل و این تحلیل دقیق نتیجه چی شد؟
شهرداری به این نتیجه رسیده که کمربندی رو حذف کنه؟