روز نوشته ها – سه شنبه 21/8/87

2008-11-12
409 بازدید

 در حاليكه بارش غير منتظره ي برف تن پوشي سفيد رنگ بر قامت كهرو پوشانيده است ، يك روز ديگر پاييزي آغاز  مي شود .  ظاهراً دكتر خسرو فرشيد ورد است كه مي گويد : پاييز  رفته هاي  مـرا  آورد بــه ياد                   غم هاي جانگزاي مرا آورد به ياد مرگ بهار و سبزه و گل […]


 در حاليكه بارش غير منتظره ي برف تن پوشي سفيد رنگ بر قامت كهرو پوشانيده است ، يك روز ديگر پاييزي آغاز  مي شود .



 ظاهراً دكتر خسرو فرشيد ورد است كه مي گويد :


پاييز  رفته هاي  مـرا  آورد بــه ياد                   غم هاي جانگزاي مرا آورد به ياد


مرگ بهار و سبزه و گل ، مرگ خرمي            مرگ اميدهاي  مرا  آورد  به  ياد


برگي كه مي شود ز تن شاخه اي جدا                   يار ز من جداي مرا آورد به ياد…


من هم غزل گونه اي دارم كه با اين مطلع شروع مي شود :


            تا  صحبت از رسيدن پاييز  مي شود                 قلبم  ز بار حادثه لبريز مي شود


شاعر ديگري هم مي گويد : درخت فصل خزان هم درخت مي ماند .


خيابان شهيد بهشتي ميمه


– از خانه ي عالم روستاي اذان كه قرار است عمليات احداثي آن شروع شود بازديد كردم .اين خانه ي عالم به نمايندگي از همه ي خانه هاي  عالم شهرستان در سفر استاندار كلنگ زني گرديد و اگر شرايط جوي مناسب باشد اعتبار لازم را براي  بهره داري در دهه ي فجر سال جاري دارد .


– مراجعه كننده اي از لاي بيد هم نسبت به هزينه هاي بالاي لوله كشي گاز معترض بود و از اينكه لوله كشي در انحصار يك نفر باشد گلايه مند.


– يكي از كشاورزان وزوان براي دريافت كود كشاورزي مشكل داشت و براي پيگيري به بخشداري آمده بود طي تماسي با اداره جهاد كشاورزي بخش براي حل مشكل به آن اداره هدايت گرديد .



– حجه الاسلام سيد محمد موسوي را در آخرين سفر شهرستاني كه توفيق همراهي استاندار را داشتم و در سفر شهرستان كاشان در مسجد سيد حاجي كامو ديده بودم . روحاني پر تلاش و فعالي است . به بخشداري آمد و دغدغه هاي تحسين برانگيزي داشت اينكه مردم جوشقان كامو براي كوچكترين كار اداري بايد كيلومترها جاده ي صعب العبور به سمت كاشان را طي كنند و هزينه هاي مختلفي برايشان ايجاد شود . و اينكه مردم بخش ميمه از ظرفيت هاي جوشقان و كامو محروم بمانند و … طرفدار محكم حل مشكلات مردم با الحاق  جوشقان  وكامو به ميمه بود قول و قرارهايي هم براي پيگيري كار گذاشتيم



– با كارشناس ثبت استان در مورد نامه ي ارجاعي مدير كل در مورد چاه انقلاب صحبت كردم در حال اعمال دستور استاندار بودند و گير و گرفتاري وجود نداشت .


– از روستاي اذان هم خانواده اي كه در تپه هاي باستاني زمين خريده اند مراجعه كردند و مقرر شد پس از جلسه ي روز يكشنبه كه بدليل تداخل با جلسه ي يكشنبه ي بخشداران در استان بايد تغيير كند ، پاسخگو خواهيم بود .


– تماس هايي براي شناسايي مشكل سيمان اصفهان كه طرح توسعه اي در ميمه دارند انجام شد و مقرر گرديد مديران سيمان مشكلاتي را كه در فرايند پيگيري دارند ارائه تا حسب دستور استاندار محترم رفع و رجوع گردد .


– خبرگزاري فارس هم در روزهاي گذشته اخبار بخش ميمه را خوب پوشش داده است و فعاليت قابل تحسيني در ارتباط با اين بخش دارد . اخبار خبرگزاري هاي فارس و ايرنا معمولاً توسط صدا و سيما پوشش داده مي شود .