امام جمعه ی میمه – آهی سوزان در رثای کشته شدگان فاجعه منا

2015-10-01
81 بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم آهی سوزان در رثای کشته شدگان فاجعه منا این روزها هزاران خانواده چشم انتظار بازگشت عزیزان خود می باشند و بی صبرانه منتظرند تا عزیز از سفر برگشته خود را ببینند اما افسوس که شیرینی این دیدار با غم بازنگشتن تعدادی از هموطنان تلخ و حزن انگیز می شود. تلخی این […]

HamMihan-2015131694205963821443220654.6547

بسم الله الرحمن الرحیم

آهی سوزان در رثای کشته شدگان فاجعه منا

این روزها هزاران خانواده چشم انتظار بازگشت عزیزان خود می باشند و بی صبرانه منتظرند تا عزیز از سفر برگشته خود را ببینند اما افسوس که شیرینی این دیدار با غم بازنگشتن تعدادی از هموطنان تلخ و حزن انگیز می شود. تلخی این ماجرا و بار این مصیبت بیشتر بر دوش مسافرانی سنگینی می کند که بدون همسفر خود باز می گردند.

پدری که بدون فرزند برمی گردد یا شوهری که همسر خود را از دست داده یا خانمی که شوهر خود را جا گذاشته  … فرقی نمی کند داغ این مصیبت برای هر انسانی سخت است و برای خانواده های داغدار سخت تر و تحمل آن جز با نوید آسمانی  فبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون  ممکن نیست.

ضمن تسلیت به خانواده های داغدار بر روان جان باختگان این حادثه درود و سلام و صلوات می فرستیم و برای آسیب دیدگان آرزوی صحت و سلامتی داریم و عاملان و بانیان این فاجعه را مستحق لعن و نفرین می دانیم که در حق آنها باید بگوییم :

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم     تبت یدا ابی لهب و تب

یقینا آه مظلومان دامن آل سعود را خواهد گرفت

دیدی که خون نا حق پروانه شمع را      چندان امان نداد که شب را سحر کند

والسلام

زمانی گندمانی

امام جمعه بخش میمه