جلسه ی ستاد بازسازی عتبات عالیات میمه برگزار شد

2015-09-01
111 بازدید

در تاریخ نهم شهریور جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش میمه به منظور تبیین هدف های کلی ستاد با حضور مسئولین استان اقایان حیدری مسئول ستاد استان،طاوسی، اشراقی، توکلی و جمعی از شهروندان میمه در دارالقران میمه تشکیل گردید. در این جلسه اقای حیدری ضمن اشاره به موقعیت خاص شهر فرهنگی میمه به بیان مشکلات […]

۲۰۱۵۰۸۳۱_۱۷۳۶۱۹

در تاریخ نهم شهریور جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش میمه به منظور تبیین هدف های کلی ستاد با حضور مسئولین استان اقایان حیدری مسئول ستاد استان،طاوسی، اشراقی، توکلی و جمعی از شهروندان میمه در دارالقران میمه تشکیل گردید.

۲۰۱۵۰۸۳۱_۱۷۳۵۵۲

در این جلسه اقای حیدری ضمن اشاره به موقعیت خاص شهر فرهنگی میمه به بیان مشکلات ستاد و استفاده بهینه از میمه پرداخت. وی در مورد صحن حضرت زهرا افزود که این صحن به مرحله نماکاری رسیده و حسینیه ی امام خمینی نیز برای رفاه حال پیاده های اربعین در دست ساخت می باشد. همچنین مقدمات صحن حضرت زینب که از تل زینبیه تا خیمه گاه فراهم شده است.
در ادامه اقای اسد رئیس ستاد بخش میمه از کمک های مردم میمه از ابتدا تاکنون خبر داد که ان را در نوع خود و با توجه به جمعیت میمه مناسب خواند.

۲۰۱۵۰۸۳۱_۱۷۳۵۵۹
پس از ان اقای طاووسی از فراهم امدن شرایط پیاده روی اربعین تا سامرا خبرداد و گفت که این امر منجر به برقراری امنیت در سامرا خواهد شد.همچنین افزود که بیشترین کمک ها به ستاد از خانواده های فقیر بوده است.در پایان شهروندان میمه به عنوان عضو افتخاری ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام امادگی کردند

۲۰۱۵۰۸۳۱_۱۷۳۶۰۶

پی نوشت:اقای مقصودی به نمایندگی از مردم میمه خواستار احقاق حق میمه شد و گفت که مسئولین از ابتدای انقلاب میمه را پیشانی استان می نامند ولی هرگز اعتنایی نمی کنند و این خود باعث مشکلات بیشتری برای میمه می شود.
پس از ان اقای حیدری افزود:که باتوجه به اینکه ستاد در شورای اداری استان دارای کرسی می باشد این مشکلات را مطرح خواهم کرد.

۲۰۱۵۰۸۳۱_۱۷۳۶۱۵ ۲۰۱۵۰۸۳۱_۱۷۳۶۲۴