غرفه ی میمه در شبهای پایانی و یک بازدید متفاوت

2015-08-31
274 بازدید

تصاویر : زیبا محمدیان امروز یا حوالی امشب قرار است مراسم اختتامیه ی جشنواره ی ورزش برای همه با حضور وزیر ورزش برگزار شود . به همه ی عوامل و دست اندرکاران و پشتیبانی کنندگان و بویژه خواهرانی که با اقامت در تهران غرفه را اداره کردند خسته نباشید می گوییم و صمیمانه از آنان […]

تصاویر : زیبا محمدیان

photo_2015-08-31_07-04-24

امروز یا حوالی امشب قرار است مراسم اختتامیه ی جشنواره ی ورزش برای همه با حضور وزیر ورزش برگزار شود . به همه ی عوامل و دست اندرکاران و پشتیبانی کنندگان و بویژه خواهرانی که با اقامت در تهران غرفه را اداره کردند خسته نباشید می گوییم و صمیمانه از آنان تشکر می کنیم . باید بهانه هایی برای شادابی و نشاط پیدا کنیم بدلیل اینکه پیش نیاز ترقی و توسعه ی هر جامعه ای شادابی و نشاط است . امثال این نمایشگاه ها و جشنواره ها باعث هم افزایی توان میمه ای ها هم می شود . تهران نشینانی که در تنهایی روزگار می گذرانند و هر کدام از توانمندی های ویژه ای برخوردارند . بعضی ها همانطور که ایرانی ها را در کار تیمی ناموفق می دانند ، این خصیصه را به میمه نیز تسری می دهند . می گویند ما هم در کارهای انفرادی موفق تریم . باید روحیه ی کارجمعی را در خودمان تقویت کنیم . لازمه ی انجام کار جمعی هم یکی آنست که بپذیریم اگر دونفر مثل هم فکر کنند یکی از آنها اضافی است . علیرغم همه ی تکبیر و تحسین ها باید همین غرفه ی میمه و پشتیبانی ها را هم در بوته ی نقد و بررسی قرار داد . این ، همه ی توانایی ما نیست .

photo_2015-08-31_07-04-38

در شب ماقبل آخر نیز زحمت تهیه و ارسال تصاویر با خانم زیبا محمدیان بوده است . از جمله ی بازدیدکنندگان غرفه ی میمه یک زوج جوان نروژی بوده اند که تصمیم گرفته اند تعطیلات را در ایران بگذرانند . از غرفه ی میمه بازدید و ابراز کرده اند که از تناول نان و غذای میمه ای  لذت برده اند . معمولا اینها در ابراز علایق خود صادقانه تر عمل می کنند .

photo_2015-08-31_07-04-03

واحد اداری و مالی ورزشگاه آزادی هم از غرفه ی میمه بازدید داشته اند . علاوه بر آقای دکتر اسد که سالهای دور از خانه را با حضور در غرفه ی میمه جبران می کند ، آقای فتحعلی حدادی و مرد کار و تلاش بی منت در غرفه ی میمه ،  آقای خسرو محمدیان هم حضور دارند .

photo_2015-08-31_07-03-33

در این تصویر نیز جمعی از عوامل اجرایی غرفه ی میمه باتفاق مسول دفتر آقای دکتر اسد ( اولین نفر از سمت راست ) را می بینید .