روز نوشته ها –دو شنبه 20 /8/87

2008-11-11
206 بازدید

   - برنامه  بازديد از مسجد الزهراي ونداده شروع شد . حركت پروژه كندي يا توقف نداشته است اما كار محاسباتي آرموتور بندي است كه بايد با دقت انجام شود. اين با صبر و حوصله ي حاج آقاي خالقيان و من زياد جور در نمي آيد. نگران تغيير ناگهاني وضعيت جوي هم هستيم . از […]

 



 - برنامه  بازديد از مسجد الزهراي ونداده شروع شد . حركت پروژه كندي يا توقف نداشته است اما كار محاسباتي آرموتور بندي است كه بايد با دقت انجام شود. اين با صبر و حوصله ي حاج آقاي خالقيان و من زياد جور در نمي آيد. نگران تغيير ناگهاني وضعيت جوي هم هستيم . از دادگاه و گلزار شهدا و استخر هم بازديد شد.



– آقاي مهندس خياميان (پالايش روغن) تماس گرفتند و در مورد جلسه اي كه روز شنبه  18/8/87 با  استاندار داشتند گفتند و گفتند : استاندار طرفدار سرمايه گذاري ما در ميمه بودند و پيگيريهايشان از همان جلسه شروع شد. اگر بحث آب براي  اين پروژه با پيگيري  امر كه توسط استاندار و از طريق مهندس طرفه مدير سازمان آب منطقه اي استان انجام مي شود حل شود  ، كليد مي خورد و اين هم فرصتي است.


– آقاي يزدا نيان هم كه امور مجتمع دامداري ميمه  را پيگيري مي كند و جوان  مطلعي است گزارشي از اقدامات انجام شده آورده اند  ، بايد بگونه اي برنامه ريزي شود كه فقط ‹‹ كننده ها ›› بمانند و بقيه زحمت خود مدارند.


-مهندس اوحدي  كارشناس و مسول دفتر فني فرمانداري تماس گرفتند براي عزيمت به ميمه و بازديد از پروژه ها بويژه خانه هاي  عالم. به ايشان گفتم كه بدليل  كارگروه بهداشت در موقع حضور ايشان  در جلسه خواهم  بود و همكاران  وي را همراهي خواهند كرد.


– تعداد 10 الي 15  نفري از اهالي محترم  اذان در حاليكه يكي  از اعضاي شوراي روستا هم ايشان را همراهي يا به عبارتي  رهبري مي كرد در اعتراض  به توقف  عمليات ساختماني  زمين هاي مسكوني  تپه هاي باستاني آمدند. آنها را متقاعد كردم كه همه ي سخت گيريهاي ما براي  احقاق  حقوق  مردم است  و از اين  بابت  نگران نباشند. در همين  رابطه از مديران  سازمان ميراث فرهنگي  و بنياد مسكن استان براي روز يك شنبه 26/8/87 ،  دعوت كرده ايم كه موضوع  مورد بحث و رفع و رجوع قرار گيرد.


 - جلسه ي كار گروه هم خبري شد. دكتر كمالي مي گفت  : اگر من شهردار  ميمه بودم دست شويي هاي شرق فلكه ورودي ميمه را تخريب مي كردم كه مسافرين استفاده نكنند و لطمه ي آبرويي براي ميمه  نداشته باشد.



-مهندس جابري از بازديدي  كه از بيمارستان شده بوده گزارشي داد وضعيت آب مصرفي كه آب شهر است از نظر ميزان كلر صفر بوده است. مهندس كه زماني در اطاق عمل كار كرده است مي گفت :  اين براي بيمار خيلي خطر ناك است زيرا اعضاي اتاق  عمل  دست هاي خود را با همين آب مي شويند  و ميكروب زدايي نشده روي بيمار كار ميكنند  نتيجه معلوم است. انتقال ميكروب  به بيمار و كور شدن در نتيجه سرمه كشيدن ‹‹ متاسفانه›› آبفاي بخش و شهرستان اين استاندارد  نبودن آب را قبول نمي كند.


– در سطح شهر پارچه نوشته هايي مبني بر تشكر از استاندار محبوب  نصب شده است. در اين پارچه نوشته ها آمده است. از اينكه نسبت به احقاق  حق و اعاده ي مالكيت كشاورزان چاه انقلاب  تلاش كرده ايد سپاسگزاريم. در مراسمي هم كه در مسجد جامع شهر برگزارشد مجري  مراسم درچندين  نوبت از استاندار و نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي و مسولين محلي براي اين مهم تشكر كرد.



– در حاليكه برنامه ي نود نوبت به  آناليز بازي پرسپوليس و صبا باتري قم رسيده بود استاندار محترم  تماس گرفتند. البته اين به  دنبال  تماس ساعت  21 من بود كه ايشان در برنامه ي زنده ي تلويزيوني  باتفاق مهندس نيلي  و دكتر صالح حضور داشتند و درمورد نان كنجد دار و شير يارانه اي  و هدفمند كردن يارانه ها و بهره وري از نيروي انساني حرف مي زدند. ابتدا پارچه نوشته هاو اعلام تشكر هاي بعد از نماز جمعه و روز جاري مردم از استاندار محبوب را به استحضار ايشان رساندم و حرفهايي از پالايش روغن و فيبر دياليزي شد دستور دادند كه مشكلات سيمان اصفهان در ميمه را پيگيري و ايشان را در جريان قرار دهم اين همان سيمان حسن رباط  است كه با مخالفت منابع طبيعي مواجه  شده است  .