فرماندار : ۹۸ پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

2015-08-27
100 بازدید

استانها اصفهان فرماندار شاهین شهر و میمه: ۹۸ پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد شناسهٔ خبر: ۲۸۹۶۲۴۳ – چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ – ۱۵:۰۲ استانها > اصفهان اصفهان- فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در هفته دولت ۹۸ پروژه عمرانی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی با اعتباری بالغ بر […]

۷۷۱۹۴۹

استانها اصفهان
فرماندار شاهین شهر و میمه:
۹۸ پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

شناسهٔ خبر: ۲۸۹۶۲۴۳ – چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۴ – ۱۵:۰۲
استانها > اصفهان
اصفهان- فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در هفته دولت ۹۸ پروژه عمرانی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بصیری پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری خود به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با اهالی رسانه در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: در هفته دولت ۹۸ پروژه عمرانی در حوزه های اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از ۹۸ پروژه ذکر شده ۷۱ پروژه در حوزه شهری با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان، ۲۴ پروژه در حوزه روستایی با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد تومان و ۳ پروژه هم در بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۵۹ میلیارد تومان افتتاح و به بهره داری خواهد رسید، که مردم می تواند از خدمات آنها بهره مند شوند.

فرماندار شاهین شهر و میمه به جزئیات این طرح ها و پروژه ها نیز اشاره کرد و گفت: بیشتر این پروژه ها در حوزه برق رسانی به روستاها، راه سازی، آسفالت و روکش محور اصفهان به تهران، احداث کلانتری، پروژه های مخابراتی، احداث ساختمان دهیاری در چند روستا، طرح های کشاورزی و گاز رسانی به واحده های صنعتی، احداث پایگاه امداد جاده ای ۱۱۵، تالار و رستوران وزوان، مجتمع گلخانه ای و نیروگاهی میمه و همچنین ساختمان موسسه دانشگاهی نور دانش در بخش میمه بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از یک سوم صنایع استان اصفهان در شهرستان شاهین شهر و میمه واقع شده اند به سیاست های دولت در راستای بر طرف سازی موانع تولید و شناسایی ظرفیت های اشتغال زایی اشاره و تاکید کرد: برخی از مشکلاتی که در گذشته به علل مختلف از جمله تحریم ها برای صنایع بزرگی همچون گیتی پسند و گروه صنعتی انتخاب در این شهرستان به وجود آمد بود، با پیگیری ها و تلاش های فراوان در سطح کشور و استان در صدد رفع مشکلات این دسته از صنایع و حتی صنایع کوچکتر از آنها شدیم چرا که معتقدیم فعال بودن صنایع و حمایت از سرمایه گذاران تا حدود زیادی در رفع معضل بیکاری جوانان به ما می تواند کمک کنند. البته نباید حرکت به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی را به دست فراموشی بسپاریم.

وی با اعلام خبر هفته نکوداشت شاهین شهر در ابتدای مهرماه نیز، افزود: هدف از برپایی آیین نکوداشت شاهین شهر معرفی این شهر دانش و خلاقیت محور، به اقوام مختلف از سراسر ایران به اقصی نقاط کشور است.