نطق ۵ دقیقه ای روز گذشته ی آقای حاجی در مجلس

2015-08-24
157 بازدید

میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به همه مسلمانان خصوصاً ملت بزرگوار ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم. یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و هفته دولت را به رئیس جمهور و اعضاء محترم هیأت دولت و همه مدیران و کارکنان دولت تبریک و تهنیت عرض می نمایم. به […]

۱۱۵۳۵۰_orig

میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را به همه مسلمانان خصوصاً ملت بزرگوار ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و هفته دولت را به رئیس جمهور و اعضاء محترم هیأت دولت و همه مدیران و کارکنان دولت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

به اتاق فکر روانی دشمن که به دنبال سوء استفاده از متن فراهم شده بین ایران و۱+۵ می باشد هشدار می دهم که به حول قوه الهی این بار نیز فرزندان خمینی و خامنه ای پرچم ایستادگی و مقاومت را بر علیه منافع آنها برافراشته وخواب خوش را بر آنها حرام خواهند کرد و مسیر حوزه گفتمان انقلاب اسلامی توسعه خواهد یافت. عمق استراتژیک ایستادگی در مقابل آمریکا به عمق مرزهای رژیم صهیونیستی نفوذ خواهد کرد و با تدبیر ولی فقیه ملت های بیدار منطقه هر گونه توطئه اختلاف افکن و ایجاد دو گانگی را در داخل و خارج از کشور خنثی خواهند کرد و دنیا خواهد فهمید که اعتماد به عناصر واداده لیبرال و سکولار که با ده ها بار تجربه ناموفق در منطقه ملت های خود را به ذلت کشیده اند جائی در پیشگاه ملت انقلابی ایران ندارند.

-شورای محترم نگهبان پاسدار اسلامیت و جمهوریت نظام اسلامی است و بر همه ما واجب است از آن حمایت نمائیم و در جهت تقویت آن اقدام کنیم و بر همه مسئولین است که به جای پرداختن به مسائلی که باعث سوء استفاده بیگانگان می شود؛

-رکورد ده ها ماهه کشور را رفع کنند.

– برای مشکلات معیشتی مردم ضعیف و متوسط جامعه تدبیر شود.

– تدابیری فوری اتخاذ گردد که از اخراج و بیکار شدن کارگران جلوگیری شود.

– برای پرداخت حقوق عقب افتاده بازنشستگان فولاد و ذوب آهن اقدام کنند.

– برای اشتغال جوانان، این آینده سازان کشور اقدام فوری شود.

*مردم سرزمینم دردو شهرستان شاهین شهرومیمه وبرخوار، نجیبند وشریف وهمگی به بهترین خصلتها آراسته وبرای همه صحنه ها به فرمان ولی امر آماده، از فرهیختگان فهیم در شاهین شهر تاصنعتگران خبره در دولت آباد ،کربکند،لودریچه وزمان آباد،از صاحبان تاریخ وتمدن در گز تاهنرمندان قلمکار وتولیدکنندگان درخورزوق،دلیگان واسلام آباد ،از کشاورزان زبردست دردستگرد تامردمان ادیب پرور درحبیب آباد ،ازمجاهدان شهید پرور درسین تا ولایتمداران عالم پرور درگرگاب، از نانوایان متعهد درکمشچه تا مومنان زحمتکش در شاپور آباد،از تلاشگران معدن در لایبید تا طلایه داران فرهنگ در میمه وبلند همتان کوشا در وزوان؛

وهمه روستاییان صبور،انقلابی ،نجیب وهمیشه درصحنه محسن آباد ،علی آبادملاعلی، اذان ،موته ، جهادآباد ،حسن رباط، مورچه خورت، ونداده ، زیاد آباد، خسروآباد، لوشاب ،سه ،کلهرود، علی آبادچی، پروانه،مرغ ، دنبی، دهلر ،بیدشک، سعیدآباد،قاسم آباد که همگی یا علی گویان درهمه صحنه هاحماسه آفریدند سلام ودرودخداوند برآنان باد.

-از رئیس جمهور محترم دعوت می نمایم از به روز ترین تکنولوژی هواپیما سازی کشور در شاهین شهر بازدید نموده و دستور دهند ظرفیت ها و توان های بالقوه این صنعت مهم به بالفعل تبدیل گردد تا جوانان دانشمند صنعت هوایی حماسه هایی برای کشور بیافرینند.

ضمن تقدیر از دستاورد های و پیشرفت های قابل توجه ورزشکاران دررشته های مختلف قهرمانی حوزه انتخابیه ام از جمله بانوان و آقایان هلیلی – عابدی – خسروی – ترکاشوند- مردانی – باقری – مکوندی – طهماسبی – اکرم خانی – قربانی – کمالی مقدم؛

– از وزیر محترم ورزش و جوانان می خواهم دغدغه های بیش از ۲۰۰۰۰ نفر جوان ورزشکار برای تکمیل و تامین فضاهای ورزشی خصوصاً اختصاصی خواهران را بیشتر از گذشته مورد توجه قرار داده و برای این مهم تدابیری شایسته اتخاذ کنند.

– از فرماندهی نیروی نیروی انتظامی به خاطر اجابت درخواست ایجاد کلانتری در دستگرد تشکر نموده و انتظار است در خصوص استقرار کلانتری در گرگاب و منطقه صنعتی دولت آباد و ارتقاء جایگاه سازمانی انتظامی دو شهرستان اقدام کنند.

– از رئیس محترم سازمان تامین اجتماعی بخاطر موافقت با ساخت درمانگاه شهر گز تشکر نموده و از ایشان می خواهم نسبت به سایر درخواست های اینجانب مبنی بر:

۱- راه اندازی هر چه سریعتر درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان برخوار

۲- توسعه درمانگاه تامین اجتماعی شاهین شهر

۳- تخصیص سهمیه بیشتر جهت بیمه شدن کارگران ساختمانی ثبت نام شده از سال ۹۰ اقدام نماید.

درپایان از وزیر کشور نیز انتظار است با استاندار یکی از استانهای جنوبی که به یکی از همکاران عزیز و فعال و سالم و جوان مجلس اهانت نموده برخورد قاطع نماید.