فرماندار و مسئولین شهرستان در جمع مردم میمه و حاشیه ها

2015-08-21
191 بازدید

فرماندار پس از ایراد سخن در نماز جمعه ی میمه ، در جمع مردم در مسجد جامع حضور یافت و سخنان آنان را در ارتباط با مشکلات موجود ، شنید . فرماندار در این گفتگوی مردمی در حالیکه آذرپی بخشدار میمه و مسلم زاده و راعی معاونان فرمانداری باتفاق جمعی از مدیران شهرستان او را […]

IMG_4153

فرماندار پس از ایراد سخن در نماز جمعه ی میمه ، در جمع مردم در مسجد جامع حضور یافت و سخنان آنان را در ارتباط با مشکلات موجود ، شنید .

IMG_4147

فرماندار در این گفتگوی مردمی در حالیکه آذرپی بخشدار میمه و مسلم زاده و راعی معاونان فرمانداری باتفاق جمعی از مدیران شهرستان او را همراهی می کردند در خصوص شهرستان شدن بخش میمه به تفصیل سخن گفت .

IMG_4133

وی تاکید کرد که همه ی موافقتهای شهرستانی و استانی در این رابطه انجام شده و ما نیز منتظر تصمیم نهایی و ارتقاء بخش میمه هستیم . سرهنگ مختاری فرمانده ی نیروی انتظامی شهرستان در خصوص مشکل ازدیاد اتباع بیگانه در میمه ضمن برشمردن اقدامات نیروهای تحت امر خود به مسئولیت مردم در این رابطه اشاره کرد و گفت : کوره های آجرپزی شهر گز ، حجم زیادی از نیروهای کارگری خود را به افغانی ها اختصاص داده است اما مردم این شهر خانه های خود را در اختیار آنان قرار نداده اند .

IMG_4135

وی خاطر نشان کرد که از تعداد ۳۰ دستگاه موتور سیکلتی که از افغانی های غیر مجاز توقیف شده است ۲۰ دستگاه متعلق به مردم میمه بوده که در اختیار افغانی ها قرار گرفته است . سرهنگ مختاری تاکید کرد مردم شهر میمه نباید خانه های استیجاری خود را در اختیار افغانی های غیرمجاز قرار دهند .

IMG_4140

وی در پایان یادآور شد همچنان به طرد افغانی های غیر مجاز در شهر و بخش میمه خواهند پرداخت و اگر همکاری مردم میمه نباشد توفیق چندانی بدست نخواهد آمد . بحث اشتغال ، عدم حضور برخی از دستگاههای اداری در میمه و تعطیلی واحد دامپزشکی در این بخش از دیگر سوالاتی بود که توسط مردم مطرح گردید .

IMG_4142

در این جلسه فرماندار ، بخشدار میمه را موظف کرد که با در نظر گرفتن مکان مناسب ، در خصوص حضور نمایندگانی از ادارات در بخش میمه و در روزهای مشخصی از هفته برنامه ریزی نماید .

IMG_4144

لازم به ذکر است در این دیدار مردمی روسای شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان ، میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری ، نماینده ی اداره ی منابع طبیعی شهرستان ، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، رئیس اداره ی صنعت و معدن و تجارت ، کار و امور اجتماعی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، راه و شهرسازی ، شورای اسلامی شهر وزوان ، شهردار و شورای اسلامی میمه ، شهردار لای بید و جمعی از مسئولین بخش میمه نیز حضور داشتند .

IMG_4145

در حاشیه :

– چهرازی مدیر میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان از اعتبار یک میلیارد ریالی سازمان متبوع خود برای احداث زیر ساختهای گردشگری در قنات مزدآباد گفت و تاکید کرد که با تعیین پیمانکار ، عملیات اجرایی از هفته ی آینده در مظهر قنات مزدآباد میمه آغاز خواهد شد .

– دکتر پارسا رئیس شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان خاطر نشان ساخت که هیچ واحدی از بیمارستان حضرت محمد میمه و از جمله کارگزینی این بیمارستان هنوز مستقل نشده است .

– سفر قریب الوقوع دکتر زرگر پور استاندار اصفهان به بخش میمه مورد تاکید استاندار قرار گرفت .

– در این نشست مردمی جمعی از خواهران نیز حضور داشتند که نسبت به ازدیاد جمعیت اتباع بیگانه در شهر میمه اعتراض کردند .