تشکر شورا از نماینده ، دکتر طلوعی ، دکتر پارسا و …

2015-07-04
109 بازدید

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق تقدیر و تشکر شورای اسلامی شهر از یک شهروند میمه ای در پی خرابی دستگاه آتوانالایزر آزمایشگاه بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه و ارجاع بیماران جهت انجام آزمایشهای پزشکی به شاهین شهر و اصفهان چندی پیش آقای غلامحسین ذاکری شهروند محترم میمه به شورای اسلامی شهر مراجعه و […]

خسرو مقصودی

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
تقدیر و تشکر شورای اسلامی شهر از یک شهروند میمه ای
در پی خرابی دستگاه آتوانالایزر آزمایشگاه بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه و ارجاع بیماران جهت انجام آزمایشهای پزشکی به شاهین شهر و اصفهان چندی پیش آقای غلامحسین ذاکری شهروند محترم میمه به شورای اسلامی شهر مراجعه و با عنوان نمودن مشکلات آزمایشگاه براین شدیم که قضیه را پیگیری نماییم.
طی تماس تلفنی با نماینده محترم شهرستان شاهین شهر و میمه جناب آقای حاجی و هماهنگیهای لازم ایشان جهت تشکیل جلسه ای با جناب آقای دکتر طلوعی معاونت درمان اصفهان جلسه با حضور دکتر طلوعی، آقای حاجی نماینده، جناب آقای غلامحسین ذاکری، اعضای شورای شهر، مقصودی و اسد در محل معاونت درمان تشکیل و مشکلات عدیده ی آزمایشگاه توسط اعضای شورا و گزارش مفصل آن ارائه و بررسی گردید. در پایان با توجه به این مشکلات جناب آقای دکتر طلوعی قول مساعد جهت خریداری دستگاه فوق الذکر را به دستگاه های ذیربط ابلاغ نمودند.
خوشبختانه دستگاه مذکور که بالغ بر ۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال هزینه در بر داشت خریداری و به بیمارستان حضرت محمد میمه تحویل داده شد. شورای اسلامی شهر لازم می داند از زحمات جناب آقای حاجی نماینده محترم، دکتر طلوعی، دکتر پارسا و مخصوصاً جناب آقای غلامحسین ذاکری تقدیر و تشکر بعمل آورند. امیدواریم که شهروندان محترم از کنار مشکلات به سادگی عبور ننمایند.