امروزنامه ها – دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴ / ۲۹ June, 2015

2015-06-29
62 بازدید

انتقاد رییس دستگاه قضا از صدا و سیما آیت‌الله آملی لاریجانی در ادامه به موضوع اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: هنوز قوه قضائیه نتوانسته است آنطور که باید و شاید در رسانه‌ها وارد شود. البته ما مرکز رسانه تشکیل داده ایم، اما در ابتدای راه است و توقع ما از رسانه ملی خیلی زیاد است. […]

انتقاد رییس دستگاه قضا از صدا و سیما

آیت‌الله آملی لاریجانی در ادامه به موضوع اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: هنوز قوه قضائیه نتوانسته است آنطور که باید و شاید در رسانه‌ها وارد شود. البته ما مرکز رسانه تشکیل داده ایم، اما در ابتدای راه است و توقع ما از رسانه ملی خیلی زیاد است. رسانه ملی در سال های اخیر برنامه های خوبی داشته، اما گاهی در نحوه انعکاس اخبار و جلسات مسئولان عالی قضایی هتک آمیز عمل کرده است. به‌ عنوان مثال ما برنامه خوب قرآنی داشتیم و معاونت فرهنگی برگزار کرد، اما این خبر و گزارش بعد از اخبار تکدی‌گری در تهران پخش شد و حتی اخبار مسئولان عالی قضایی هم در خبرهای روز نیست.

وی ادامه داد: چطور رئیس صدا و سیما با نمایندگان لرستان جلسه دارد و چند بار پخش می کند، اما جلسه رسمی مسئولان عالی قضایی که مثل هیئت دولت اهمیت دارد به آن توجهی ندارند. نمی خواهیم مسئله را به شورای نظارت صدا و سیما منتقل کنیم؛ چراکه خود صدا و سیما مشکلات زیادی دارد.

۱