فرماندار : باید نگاه مدیران به بخش میمه ویژه باشد

2015-05-24
86 بازدید

خبرگزاری فارس گروه استانها / حوزه اصفهان۹۴/۰۳/۰۳ – ۱۱:۳۶شماره: ۱۳۹۴۰۳۰۲۰۰۱۵۸۱ فرماندار شاهین‌شهر و میمه: پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شمال اصفهان به بهره‌برداری رسید فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس […]

۲۰

خبرگزاری فارس
گروه استانها / حوزه اصفهان۹۴/۰۳/۰۳ – ۱۱:۳۶شماره: ۱۳۹۴۰۳۰۲۰۰۱۵۸۱

فرماندار شاهین‌شهر و میمه:
پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شمال اصفهان به بهره‌برداری رسید
فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان با اعتباری بالغ‌بر ۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

علیرضا بصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: اگر مسئولین بیانات و سخنان مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهند، بسیاری از مشکلات کشور حل‌وفصل می‌شود.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه در ادامه عمده مشکلات بخش میمه را عدم درآمد پایدار، اشتغال و مهاجرت جمعیت جوان دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صحیح باید زمینه تولید، سرمایه‌گذاری و اشتغال را فراهم کرده و از کاهش جمعیت و مهاجرت جوانان در این بخش جلوگیری کنیم.

وی به چند پیام مدیریتی از حکمت‌های نهج‌البلاغه اشاره کرد و گفت: در کتاب حکیمانه‌ی امام علی (ع) می‌خوانیم انسان با پذیرش مسئولیت‌ها به طور قطع مورد بازخواست قرار می‌گیرند. مدیران و مسئولین باید بدانند امروز فرصت آزمون‌ و خطا نیست و با توجه به محدودیت زمان و اهمیت منابع، برای انجام کارها باید دانش آن را فرا گرفت.

بصیری در ادامه با اشاره به پیشینه فرهنگی و اجتماعی مردم بخش میمه بر ضرورت توجه ویژه‌ی مدیران به این بخش تأکید کرد و افزود: باید نگاه مدیران به بخش میمه ویژه باشد و با حضور در بخش میمه از نزدیک پیگیر رفع مسائل و مشکلات مردم باشند.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه همچنین خواستار همدلی و همزبانی بیشتر مسئولین جهت رفع مشکلات مردم شد و بیان داشت: هیچ لذتی بالاتر از گره‌گشایی از کار مردم نیست.

وی در پایان همچنین از افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی بزرگ شمال اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه که شامل اجرای ۱۳ کیلومتر شبکه تغذیه و ۳۲ کیلومتر شبکه‌گذاری داخل شهرک صنعتی بود اخیرا با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.