امیا پارس و حرکت زیبای ” زیبا سازی ” شهر میمه

2015-05-13
547 بازدید

روز گذشته حوالی ساعت ۹ بامداد ،  در سه راه نماز ، تقاطع شریعتی – حافظ  ، نوجوانان و جوانانی با کاورهای غالبا متحد الشکل در حال زیبا سازی شهر بودند . فعالیت و جنب و جوش خاصی در این قسمت از شهر وجود داشت . بر حسب اتفاق با آقای مقصودی رئیس محترم شورای شهر […]

IMG_2118

روز گذشته حوالی ساعت ۹ بامداد ،  در سه راه نماز ، تقاطع شریعتی – حافظ  ، نوجوانان و جوانانی با کاورهای غالبا متحد الشکل در حال زیبا سازی شهر بودند . فعالیت و جنب و جوش خاصی در این قسمت از شهر وجود داشت . بر حسب اتفاق با آقای مقصودی رئیس محترم شورای شهر و آقای ابرام کارمند شریف شهرداری به هم رسیده بودیم و در حاشیه ی خیابان به گپ و گفتی دوستانه مشغول بودیم . امام جمعه ی محترم هم که ترجیح داده بودند پیاده به دفتر بروند ، تشریف فرما شدند . رئیس محترم شورا ، انتشار فصلنامه ی آدینه ی میمه را به ایشان تبریک گفتند .

IMG_2123

در همین اثنی دسته ی زیباسازی شهر هم رسیدند . آقای پهلوان از بچه های میمه ای امیا پارس توضیح دادند که شرکت امیاپارس باتفاق شهرداری این حرکت نمادین را بمنظور زیباسازی شهر میمه برنامه ریزی کرده اند .

IMG_2122

امام جمعه ی محترم ضمن همکاری و رئیس شورای شهر هم  از اقدام شایسته ی امیا پارس تقدیر و تشکر کردند . ایجاد شور و حرکت و جنب و جوش در این ساعت های غالبا آرام میمه در عین حال که دوست داشتنی بود یاد رفتگران طبیعت را هم تداعی می کرد . گروهی که ” خوش درخشید ولی دولت مستعجل بود ” . قدر مسلم این است که کار شرکت امیا پارس در نوع خود جالب و شایسته ی قدردانی است .

IMG_2125

 به سبک و سیاق صبح میمه عکسی هم به یادگار گرفتیم . از راست آقایان ،علی نهری ، پهلوان ، شیبانی ، امام جمعه ، مقصودی و امین مقصودی . میمه ۹۴/۲/۲۲ سه راه حافظ