استاندار اصفهان : فعالیتهای دولت مصادره نشود

2015-04-24
54 بازدید

به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور روز شنبه در اولین گردهمایی فرمانداران استان در سال جدید با اشاره به این که مدتی است برخی افراد موفقیت های دولت را به نفع خود مصادره می کنند ، تصریح کرد: فرمانداران و مسئولان دستگاه های دولتی باید اقدامات شاخص دولت را بصورت مستمر ، شفاف ، دقیق و […]

۸۱۵۵۳۵۶۱-۶۳۵۷۱۶۵

به گزارش ایرنا، رسول زرگرپور روز شنبه در اولین گردهمایی فرمانداران استان در سال جدید با اشاره به این که مدتی است برخی افراد موفقیت های دولت را به نفع خود مصادره می کنند ، تصریح کرد: فرمانداران و مسئولان دستگاه های دولتی باید اقدامات شاخص دولت را بصورت مستمر ، شفاف ، دقیق و بدون بزرگنمایی به مردم گزارش دهند.

وی تاکید کرد: فرمانداران باید مسائل امنیتی و انتخاباتی حوزه خود را بصورت مستمر و منظم رصد کنند و گزارشات هفتگی به مدیریت استان ارائه دهند.

استاندار اصفهان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی که اواخر سال جدید برگزار خواهد شد، تاکید کرد: در جریان برگزاری این انتخابات باید از حاشیه سازی و جو سازی جلوگیری کرد و فرمانداران باید مواظب باشند که حاشیه ها به متن تبدیل نشود و متن نیز به حاشیه نرود.

زرگرپور با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان دولت و مردم، همدلی و هم زبانی گفت: شعار امسال باعث وحدت و یکپارچگی دولت و مردم خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: در سایه همدلی و همزبانی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جدید نام گذاری شده است هماهنگی بیشتر بین دولت و ملت بوجود آید و مشکلات برطرف شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: باتوجه به شعار در نظر گرفته شده توسط رهبر معظم انقلاب، درب اتاق دفتر فرمانداران باید به روی همه مردم، گروه ها و جریان ها باز باشد و فضای تعامل و همدلی در شهرستان ها گسترش یابد.

استاندار اصفهان به تعامل فرمانداران و رسانه ها اشاره کرد و افزود: فرمانداران باید تلاش نمایند تعامل و همکاری دوجانبه با رسانه ها داشته باشند و مواردی را که نیاز به پاسخگویی دارد با در نظر گرفتن جمیع شرایط و با هماهنگی اقدام نمایند.

زرگرپور در ادامه با اشاره به مصوبات شورای شهر اظهار کرد: فرمانداران باید مراقب باشند که این مصوبات بصورت قانونی توسط فرمانداری تایید و ابلاغ و با مرّ قانون اجرایی شود.

استاندار اصفهان به مشکلات پیش روی استان در سالجاری اشاره کرد و گفت: مشکل آب همچنان از مشکلات اساسی و جدی استان می باشد که بارش ناکافی برف در سرشاخه های زاینده رود ، نگرانی ها را افزایش داده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان وی همچنین از فرمانداران خواست برای ساماندهی چاه های غیرمجاز بخصوص چاه هایی که در حریم و بستر زاینده رود قرار دارند برنامه ریزی کنند.