امروزنامه ها – یکشنبه – ۹۴/۱/۳۰

2015-04-19
68 بازدید

۷۰درصد نمایندگان مجلس تغییر می‌کنند وی  ( قدرت الله علیخانی ) با بیان اینکه ترکیب مجلس دهم در زمان حاضر قابل پیش بینی نیست گفت: با این حال طبیعی است مانند ادوار قبل حدود ۷۰ درصد نمایندگان مجلس نهم تغییر کنند اما اینکه چه چهره‌هایی جایگزین این افراد می‌شوند هنوز قابل پیش بینی نیست. علیخانی […]

bf822969
۷۰درصد نمایندگان مجلس تغییر می‌کنند
وی  ( قدرت الله علیخانی ) با بیان اینکه ترکیب مجلس دهم در زمان حاضر قابل پیش بینی نیست گفت: با این حال طبیعی است مانند ادوار قبل حدود ۷۰ درصد نمایندگان مجلس نهم تغییر کنند اما اینکه چه چهره‌هایی جایگزین این افراد می‌شوند هنوز قابل پیش بینی نیست. علیخانی در ارزیابی از ایده همگرایی نیروهای معتدل اصولگرا و اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس دهم گفت: همگرایی نیروهای معتدل اصولگرا و اصلاح‌طلب بعید است، ممکن است توافق نانوشته‌ای بین جریان‌های سیاسی باشد اما به صورت ائتلاف جامع و معین این موضوع رخ نمی‌دهد.
  دولت توفیق نیابد، مردم آن را به پای مخالفانش می‌نویسند
نماینده ادوار مجلس در ارزیابی از نیروهایی که به دنبال بازگشت احمدی‌نژاد هستند، گفت: زمینه‌ای برای بازگشت احمدی‌نژاد و حامیان او در جامعه نمی‌بینم و حامیان دولت گذشته توفیقی برای به دست گرفتن عرصه سیاسی کشور نخواهند داشت. علیخانی با رد این ادعای برخی اعضای جبهه پایداری که عملکرد دولت روحانی مردم را به سمت احمدی‌نژاد بیش از پیش مایل کرده است، گفت: بخش وسیعی از جامعه، منتقدان دولت را مقابل دولت روحانی می‌دانند و می‌گویند اینها نمی‌گذارند دولت روحانی کار کند و حتی اگر عدم توفیقی نیز از جانب دولت رخ دهد باز از جانب مردم به پای مخالفان نوشته می‌شود و روی خوشی به آنها نشان نمی‌دهند.
کشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ / Sunday, 19 April, 2015
تصویر صفحه اول روزنامه‌ها