روز نوشته ها – شنبه 18 /8/87

2008-11-09
202 بازدید

  - با تعدادي از ادارات كه اعتبار تملك دارايي  هاي سرمايه اي  را دارند و تا تير ماه  88 فرصت هزينه  شدن وجود دارد تماس گرفتم . اداره  ثبت احوال ،كتابخانه ي عمومي ميمه ، از اين جمله بودند. بقيه ي ادارات  و دستگاهها هم پيگيري خواهد شد. – جلسه ي رهنمود هاي امنيتي  بر […]


  - با تعدادي از ادارات كه اعتبار تملك دارايي  هاي سرمايه اي  را دارند و تا تير ماه  88 فرصت هزينه  شدن وجود دارد تماس گرفتم . اداره  ثبت احوال ،كتابخانه ي عمومي ميمه ، از اين جمله بودند. بقيه ي ادارات  و دستگاهها هم پيگيري خواهد شد.


– جلسه ي رهنمود هاي امنيتي  بر اي بانكهاي ميمه و وزوان برگزار  شد. در خبر آمده بود . بانكهاي صادرات و ملت ميمه شركت نكرده بودند. اين نخستين جلسه ي بخشدار با مديران بانك ها بود و از اين جهت اظهار رضايت كرد . بخشدار به مديران بانك ها توصيه كرد  : مصداق اتم ‹‹ اگر دركيسه زر نداري در دهان شكر داشته باش›› شما هستيد. وي دوران خدمت به مردم را كوتاه دانست و بر قدر داني از اين  توفيق خدمتگزاري  تاكيد كرد. مديران  بانك ها هم علاوه بر مسايل امنيتي  از مشكلات حوزه هاي خود سخن گفتند .



 -آقاي  استاندار در خصوص پاسخ مهندس تركان معاون وزير نفت تماس گرفتند و خواهان پيگيري و اطلاع دادن اينجانب به مديرعامل پترو پالايشگاه شدند. در اين نامه و ظايفي  كه از سرمايه گذار انتظار مي رود، احصا شده بود و در تماسي كه باسرمايه گذار داشتم اظهار كرد كليه ي موارد خواسته شده به وزارت نفت  ارسال گرديده است. اين موضوع هم به استاندار گزارش گرديد.


– از شفته ريزي  استخر و شروع احداث ساختمان دادگاه بازديدكردم. پيشرفت كار ها خوب است. مجري پيمان دادگاه قول داد كه از فردا تا زدن سقف طبقه دوم ( اگر شرايط جوي  مناسب باشد) كار را تعطيل نكند، كار استخر هم با آماده شدن شفته ريزي ضمن قالب بندي ،آرموتور مي شود.


محل احداث ساختمان دادگاه


-مسولين شركت پالايش روغن در حضور استاندار بودند. درهمين رابطه استاندار مجدداً تماس گرفتند و در مورد محلي  كه براي  اين شركت در نظر گرفته ايم و فاصله اش با پترو پالايشگاه و چگونگي تامين آب سوال كردند. با مهندس طرفه مدير عامل سازمان آب منطقه اي استان هم تماس گرفته بودند.


-دو نفر از اعضاي هيئت مديره شهرك صنعتي بخش ميمه آمدند. در خصوص  مشكل آب و نان  و راههاي  متعدد دسترسي به شهرك صحبت شد. گلايه هايي  هم از برخورد برخي از دستگاههاي اداري با سرمايه گذار داشتند.



– آقاي حاج محمد گرامي بازنشسته ي آموزش و پرورش و اهل روستاي لوشاب هم براي تمديد پروانه احداث امامزادگان لوشاب باتفاق يكي  از اهالي آمده بودند. وقتي با استفسار  انكار آميز من مواجه شدند شجره نامه اي را ارائه كردند و تماس بخشدار با آقاي كريمي  رييس جديد اوقاف و امور خيريه ي  شهرستان به تآييد موضوع و تمديد پروانه ي مزبور كمك كرد .