حاجی خطاب به مدیران : خودتان را جای مردم بگذارید

2015-04-16
390 بازدید

توجه : تاخیر تقریبا  ۲۰ روزه ی ارائه ی این خبر توسط سایت حماسه سازان جای سوال دارد . نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی     ساعت ۱۱/۳۰روز شنبه ۱۳۹۴/۱/۰۸با حضور برسر مزار شهدای گمنام شاهین شهر ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان […]

۲۶۲۶۲_orig

توجه : تاخیر تقریبا  ۲۰ روزه ی ارائه ی این خبر توسط سایت حماسه سازان جای سوال دارد .

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی     ساعت ۱۱/۳۰روز شنبه ۱۳۹۴/۱/۰۸با حضور برسر مزار شهدای گمنام شاهین شهر ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در اولین جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه به سخنرانی پرداخت.

ایشان با آرزوی سالی خوش توأم با موفقیت برای مدیران و مسئولان شهرستان گفت : در این آغازین روزهای سال جدید بیائید در کنار تربت پاک این شهدای گرانقدر با آنها پیمان ببندیم که در سال ۹۴ ، تمام توانمان را برای تحقق آنچه مرضی خدای بزرگ و رضایت خلق اوست بکار گیریم و در این راه ذره ای برای حل مشکل مردم کوتاهی نکنیم.

حاجی با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری بنام «دولت وملت؛ همدلی و همزبانی» افزود : شفاف سازی مسائل از سوی مسئولان برای مردم مقدمه ایجاد همدلی بین دولت وملت است چرا که تجربه نشان داده است هر کجا با مردم رو راست بوده ایم ، مردم هم با تمام توان به صحنه وارد شده و برای حل مشکل همدل و همراه شده اند.

وی اهمیت اجرای اقتصاد مقاومتی را برای نجات کشور یادآور شد و تصریح کرد : سیاست های کلی ابلاغ شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی مشتمل بر ۲۴ بند می باشد که حرکت در مسیر آنها گره گشای مشکلات اقتصادی کشورمان می شود باید توجه داشته باشیم که اقتصاد مقاومتی ، اقتصاد ریاضتی نیست ، بلکه مقاوم کردن اقتصاد است به نحوی که با حتی سخت ترین تکانه ها ، دچار لرزش نشود نه اینکه با یک اخم سردمداران ظلم وکفر دچار تزلزل شود.

نماینده قوه مقننه در کار گروه اشتغال استان اصفهان یکی از شاخص های این سیاست ها را اشتغال جوانان توصیف کرد وادامه داد : صادرات و واردات هوشمند در سطح کلان کشور و توجه به تولید داخلی، اساس حفظ فرصت های شغلی موجود است البته بایستی در سطح منطقه نیز کمیسیون رفع موانع تولیدی که هفتگی جلسه داشتیم را مجدداً فعال کنیم تا واحدهای مستقر در شهرستان ، اشتغال موجودشان را حفظ کنند و از اخراج کارگرانشان اجتناب کنند.

نماینده مردم شریف شهرستان های شاهین شهر ومیمه و برخوار درمجلس شورای اسلامی فرمایشات مقام معظم رهبری درکنار حرم مطهر رضوی را بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان ساخت: معظم له ، نظام را معروف و حفظ نظام را امر به معروف دانستند و این کار آمدی ماست که به حفظ نظام کمک می کند بنابراین کارآیی مدیران و مسئولان بسیار مهم است و دراین خصوص بنده بعنوان خادم مردم از شما تقاضا می کنم خودتان را جای مردم بگذارید ببینید چه قضاوتی نسبت به شما و دستگاه شما دارند آیا از عملکرد شما و زیر مجموعه تان راضی اند؟

وی درهمین زمینه و با انتقاد از نصب تابلوی قانون مجازات در برخی دستگاهها گفت : درست است که توهین به کارکنان دولت و یا مأموران شهرداری طبق قانون مجازات اسلامی جرم است و توهین کننده مجازات می شود اما اکثریت قریب باتفاق مردم ، بزرگوارانه جهت انجام امورات خود مراجعه می کنند و شاید یک نفر در هزار نفر پیدا نشود که مشمول این تابلو شود. لذا با زیر مجموعه تان جلسه بگذارید تا نسبت به رفع مشکلات مردم و مطلع نمودن آنها از حقوق شان راهنمایی شوند.

آقای حاجی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از مدیرانی که در راه خدمت به مردم ، تلاش می کنند ، توجه به بازنشستگان دستگاههای اجرایی را از خواسته های بحق برشمرد و خواستار اجرای صورتجلسات تنظیم شده در جهت خدمت رسانی به مردم شد.

ایشان در پایان به تشریح وضعیت یمن پرداخت و جنایات عربستان در حمله به مردم بی دفاع این کشور را اشتباهی فاحش دانست که رژیم آل سعود را با طناب پوسیده آمریکا و اسرائیل به چاه انداخت.