بجای گزارش نماز جمعه ی میمه – ۹۳/۱۲/۲۹

2015-03-21
166 بازدید

مجری نماز : حسین مختاری تصاویر : امیر حسین صادق گزارشگر نماز که دو تا شد ضررش کمتر از دو تا شدن آشپز نیست . دو تا شدن گزارشگر باعث شده است امروز گزارش نماز جمعه نداشته باشیم و بیشتر به مسایل جانبی و حاشیه ها بپردازیم . امروز آخرین روز و جمعه و نماز […]

IMG_0484

مجری نماز : حسین مختاری

تصاویر : امیر حسین صادق

گزارشگر نماز که دو تا شد ضررش کمتر از دو تا شدن آشپز نیست . دو تا شدن گزارشگر باعث شده است امروز گزارش نماز جمعه نداشته باشیم و بیشتر به مسایل جانبی و حاشیه ها بپردازیم . امروز آخرین روز و جمعه و نماز سال ۹۳ بود . به همین مناسبت امام جمعه ی محترم در قسمتی از خطبه ی دوم نماز از سایتهایی که نماز جمعه را اطلاع رسانی کرده اند تقدیر و سپاسگزاری نمودند . بعد از نماز هم فرمودند : “سایت یعنی صبح میمه . مردم خودشان منظور امام جمعه را می دانند .” البته امام جمعه ی محترم که در فضای سایبر و مجازی هم فعال هستند در آخرین جلسه ی اخلاق و معارف در شهرداری وزوان از صبح میمه به تاکید موکد تشکر و سپاسگزاری کرده اند که متاسفانه آن جلسه بطور شایسته خبر رسانی نگردید .

IMG_0514

در بین دو نماز از تلاشهای آقایان حسین خادم و مصطفی بیکیان از طرف ستاد نماز جمعه بعنوان فعالان نماز تقدیر و تشکر شد و لوح سپاس اهدا گردید . معمولا این کارها کمتر انجام می شود و جا دارد صرف نظر از حواشی و به قصد قربت در دستور کار باشد . امام محترم جمعه که فضل و وارستگی شان اظهر من الشمس است و در بین مردم نیز از محبوبیت ویژه ای برخوردارند از اعضای ستاد نماز جمعه و هیئت امنای مسجد نیز بدلیل اهتمام در برپایی هرچه با شکوهتر نماز جمعه تقدیر و تشکر کردند .

IMG_0540

بعد از نماز یک عکس یادگاری هم گرفته شد : از راست ؛ خسرو مقصودی رئیس شورای اسلامی میمه ، مجتبی محمدی ، رئیس دادگاه عمومی بخش میمه ، طرماح احمدجو ، بخشدار سابق میمه ، حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ، مرتضی اسفندی عضو شورای شهر و ستاد نماز جمعه ی میمه ، اکبر محمدیان عضو شورای شهر میمه و امیرحسین صادق تصویر بردار صبح میمه .
IMG_0480 IMG_0483 IMG_0486 IMG_0489
IMG_0504 IMG_0521 IMG_0523 IMG_0525 IMG_0530 IMG_0531 IMG_0535