جلسه ی توجیهی سند چشم انداز میمه برگزار شد

2015-03-12
326 بازدید

با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر میمه و شوراهای ادوار پیشین و جمعی از صاحب نظران و علاقمندان مسایل شهری ، جلسه ی توجیهی تدوین سند چشم انداز میمه با عنوان میمه ی ۱۴۱۴ در محل سالن شهرداری برگزار گردید . در این جلسه پس از تلاوت قران و پخش سرود جمهوری اسلامی […]

IMG_0311

با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر میمه و شوراهای ادوار پیشین و جمعی از صاحب نظران و علاقمندان مسایل شهری ، جلسه ی توجیهی تدوین سند چشم انداز میمه با عنوان میمه ی ۱۴۱۴ در محل سالن شهرداری برگزار گردید .

IMG_0316

در این جلسه پس از تلاوت قران و پخش سرود جمهوری اسلامی توسط مجری مراسم خلاصه ای از رزومه ی کاری مشاور سند چشم انداز ،  باطلاع حاضرین رسید و سپس آقای مقصودی به حاضرین خیرمقدم گفت و از حضور آنان تقدیر و سپاسگزاری کرد .

IMG_0312

در ادامه ی جلسه آقای مهندس ورد به بیان ضرورتهای تدوین سند چشم انداز و چگونگی مراحل اجرایی تدوین سند پرداخت و اظهار امیدواری کرد که سند چشم انداز میمه بتواند به ارتقا سطح زندگی شهروندان میمه ای منجر شود .

IMG_0325

مشاور طرح تدوین سند چشم انداز ، ضمن تحسین هماهنگی  صاحب نظران شهر با یکدیگر  تاکید نمود که با تشکیل دبیرخانه ی سند چشم انداز در ترکیب کمیته های تخصصی از نیروهای کارشناس و صاحب نظر استفاده خواهد شد . در خاتمه ی سخنان مشاور طرح ، چند تن از شرکت کنندگان پیشنهادات و سوالات خود  را مطرح کردند که به تناسب فرصت در خصوص مطالب مطروحه بحث و تبادل نظر گردید .