هیئت رئیسه ی کانون مداحان و هیآت بخش میمه مشخص شد

2015-03-09
214 بازدید

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: فاطمه (س) پاره تن من است کسی که او را اذیت کند مرا اذیت نموده و کسی که مرا اذیت نماید خدا را آزار داده و کسی که خدا را آزار نماید جایگاهش آتش است. پس از برگزاری نخستین دوره ی انتخابات کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی در بهمن ماه […]

۱۳۸۹۰۲۰۵۱۶۶۱

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: فاطمه (س) پاره تن من است کسی که او را اذیت کند مرا اذیت نموده و کسی که مرا اذیت نماید خدا را آزار داده و کسی که خدا را آزار نماید جایگاهش آتش است.

پس از برگزاری نخستین دوره ی انتخابات کانون مداحان و شورای هیئات مذهبی در بهمن ماه با حضور مداحان و روسای هیئات مذهبی بخش میمه اولین جلسه ی رسمی منتخبین با حضور امام جمعه  ، بخشدار  و معاون اداره ی تبلیغات اسلامی شهرستان در تاریخ ۳/۱۲/۹۳ در محل دفتر امام جمعه بخش میمه برگزار گردید که در پایان این جلسه منتخبین کانون مداحان آقای علیرضا اسد را به عنوان رئیس ، آقای مهدی صالحان به عنوان نایب رئیس ، آقای میثم روستا به عنوان دبیر ، آقایان علیرضا خانعلی و حسن ثابتی به عنوان عضو کانون مداحان بخش میمه فعالیت خود را آغاز نمودند. همچنین منتخبین شورای هیئات آقای حاج حسین کریمی را به عنوان رئیس ، آقای اکبر جباری به عنوان نایب رئیس ، آقای محمدتقی میرزایی به عنوان دبیر و آقایان اسماعیل زاده و محمدرضا یعقوبیان به عنوان عضو در این مجمع فعالیت خود را آغاز نمودند.

آقای علیرضا اسد در گفتگو با خبرنگار صبح میمه ، هدف از تشکیل کانون مداحان در بخش میمه چنین عنوان کرد:

با توجه به این که مردم بخش میمه مردمی هیئتی و مذهبی هستند ، میمه به عنوان دومین بخش در استان اصفهان موفق شد اجازه جدا شدن کانون مداحان و شورای هیئات را از مرکز شهرستان بگیرد و با توکل به خدا و ائمه اطهار و کمک و یاری کلیه ی مسئولین بخش و همکاری هیئات و مداحین محترم فعالیت خود را آغاز نماید.

هدف از تشکیل کانون مداحان شناسایی و سازماندهی کلیه مداحان اهل بیت ، قاریان قرآن و شعرای آئینی در بخش میمه برای برگزاری کلاسها و کارگاه های تخصصی ، آموزش مداحی ، قرآن و … برای ارتقاء سطح معرفتی و علمی و رشد و پرورش استعدادهای مداحی و قرآنی در بخش و در نهایت صدور گواهینامه و کارت مداحی به این عزیزان است. همچنین هدف از تشکیل شورای هیئات ساماندهی هیئات و به ثبت رساندن هیئات مذهبی در سازمان تبلیغات اسلامی ، آسیب شناسی و هدایت و تغذیه فکری هیئات مذهبی می باشد.