روز نوشته ها – جمعه 17 /8/87

2008-11-08
190 بازدید

 يك تماس  ناموفق شب گذشته از دفتر استاندار داشتم براي همين  در اولين ساعت بامداد  با دفتر تماس گرفتم يك ساعتي مي شد كه به كاشان حركت كرده بودند . با همراهشان تماس  گرفتم  و موفق به صحبت نشدم. اطمينان داشتم كه پس  از رسيدن  به كاشان تماس خواهند گرفت . براي شركت در كنگره […]


 يك تماس  ناموفق شب گذشته از دفتر استاندار داشتم براي همين  در اولين ساعت بامداد  با دفتر تماس گرفتم يك ساعتي مي شد كه به كاشان حركت كرده بودند . با همراهشان تماس  گرفتم  و موفق به صحبت نشدم. اطمينان داشتم كه پس  از رسيدن  به كاشان تماس خواهند گرفت . براي شركت در كنگره ي بزرگداشت ملا محسن فيض كاشاني به دارالمومنين رفته بودند . با رسيدن به فرمانداري كاشان زنگ زدند . اظهار تأسف كردم كه ديشب متوجه تماس ايشان نشدم به اظهار تأسف من بسنده نكردند و تذكر دادند كه مسئول بايد در دسترس مردم باشد . وقتي سلام فرماندار را هم ابلاغ كردند آقاي حاجي فرماندار كاشان مطايبه اي فرمودند و گفتند به بخشدار بگوييد در خدمت سيمان ميمه هستيم .


– قبل از رفتن به دعاي ندبه از محل هاي مختلف بازديدكردم . در يك صبح پاييزي كه روزهايش براي شب شدن خيلي عجله دارند همه چيز ظاهراً آرام و عادي بود . پس از دعاي ندبه و با ديدن جستجوي تعدادي از نيروهاي انتظامي و مردم در قسمتي از باغ هاي موسوم به ‹‹ باسيا ›› متوجه يك مورد سرقت احشام شديم .


– نماز جمعه كه خيلي هم شلوغ و باشكوه بود به امامت نماينده ي مردم در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد . امام جمعه ي موقت ميمه از همه چيز حرف زد : ولادت حضرت معصومه (س) ، ولادت ثامن الحجج ، استيضاح كردان ، اصول گرايي و حمايت مجلس از دولت ، ماجراي يكصد ميليون تومان و در نهايت بحث سرمايه گذاري در بخش ميمه كه خيلي ها منتظر شنيدن آن از نماينده ي مردم بودند .



– در حال استماع خطبه ها استاندار تماس گرفتند . كنگره تمام شده و عازم اصفهان بودند . دنباله ي مبحث تماس صبح در مورد معدن گرانيت حسن رباط بود و اطلاعاتي مي خواستند. نامه اي براي آقاي داودي معاون رييس جمهور آماده كرده اند. با تأكيد از من هم درخواست كردند كه موضوع را پيگيري كنم . از كنگره ملامحسن هم گفتند و بويژه از سخنراني آيت اله هاشمي شاهرودي كه به گفته ي ايشان از جامعيت ويژه اي برخوردار بوده است . من هم سخنان نماينده مردم و امام جمعه ي موقت را در مورد آنچه به استيضاح منجر شد و اعلام اصول گرايي مجلس و حمايت بي چون و چرايش از دولت را از زبان حجه الاسلام حسيني باستحضار ايشان رساندم .


– پس از نماز جمعه شوراي شهر ميمه پشت درهاي بسته جلسه ي يك ساعته اي را با نماينده ي مردم برگزار كردند . موضوع جلسه رسانه اي نشده است اما مي گويند بحث شهرستان شدن ميمه ، سرمايه گذاري در بخش و انتخاب شهردار از موضوعات مطرح شده بوده است . ( العهده علي الراوي )



– حجه الاسلام حسيني نماينده مردم حضور يك ساعته اي هم در بخشداري و چند ديدار و مراجعه ي مردمي داشتند . پس از حضور در بخشداري به شهرداري وزوان رفتند و در نشست شوراي اين شهر شركت كردند . از اين جلسه هم گزارشي  در دست نيست .


– سرمايه گذار كارخانه ي پالايش روغن تماس گرفتند و اطلاع دادند كه روز شنبه 18/8/87 ساعت 13 با استاندار ملاقات دارند . تصريح داشتند كه نتيجه ي ملاقات را به بخشدار اطلاع مي دهند . رزومه ي نفرات كليدي شركت كوير اسپادانا (پالايش روغن ) نشان مي داد كه چهره هاي صنعتي و مديران و مشاوران و صاحب نظران در خانه ي صنعت و معدن و اطاق بازرگاني استان هستند و راه هاي رسيدن به هدف را بهتر از ديگران مي دانند .


– پس از نماز جمعه در حاليكه جمعيت شركت كننده در يك مراسم ترحيم به جمعيت نماز اضافه شده بود آقاي بيكيان ، مجري مراسم از نماينده ي مردم در مجلس شوراي اسلامي و بويژه از استاندار محترم درخصوص احقاق حقوق كشاورزان چاه انقلاب و اعاده ي مالكيت آنان پس از 17 سال تقدير و سپاسگزاري كرد .