روزنوشته ها ـ پنجشنبه 16/8/87

2008-11-07
202 بازدید

مهندس زماني رئيس جهاد كشاورزي بخش ميمه آمدند و در مورد مسائل مبتلابه كشاورزي در بخش گفتگو شد. يكپارچه سازي در وزوان و ميزان خودياري كشاورزان و حمايت جدي از سرمايه گذاران در بخش كشاورزي و دامداري كه مايه بركت آب و خاكند ، مورد تاكيد قرار گرفت . با مسئول كانون اموربانوان ميمه تماس […]




  • مهندس زماني رئيس جهاد كشاورزي بخش ميمه آمدند و در مورد مسائل مبتلابه كشاورزي در بخش گفتگو شد. يكپارچه سازي در وزوان و ميزان خودياري كشاورزان و حمايت جدي از سرمايه گذاران در بخش كشاورزي و دامداري كه مايه بركت آب و خاكند ، مورد تاكيد قرار گرفت .


  • با مسئول كانون اموربانوان ميمه تماس و در مورد سير مراحل ثبت نمودن كانون و هيئت امنايي كه تعيين شده است ، صحبت شد و مقرر گرديد كه اعضاي هيئت امناي كانون با تقبل زحمتي كه سرهنگ كبيري رئيس اداره‌ي اماكن شهرستان متحمل شدند در ميمه ثبت شوند. در هر صورت با اعلام مسئول امور بانوان در هفته آينده و اعزام اكيپ اماكن پيگيري لازم انجام مي شود.


  • نشست دهياران هم راس ساعت مقرر آغاز شد . بخشدار در آغاز جلسه علاوه بر خير مقدم و آنچه در خبر آمد ، فرازي ارزشمند از بيانات مرجع فقيد حضرت آيت الله فاضل لنكراني را خواند كه مي گويد : «و  به جاي مستحبات تا مي تواني به كار مردم برس و كار مردم را راه بيانداز»


  • بازديد از گلزار شهدا و استخر هم طبق معمول انجام شد.


  • جمعي از مراجعين به ثبت اسناد و املاك ميمه كه مدعي مالكيت زميني در شهر ميمه هستند ، مراجعه نمودند . پس از اظهار درخواست براي پيگيري اثبات مالكيت به اداره‌ي ثبت راهنمايي شدند.


  • باران ساعات اوليه بامداد باعث شد تا پاسي از شب در بخشداري باشم . از اداره راه و ترابري بازديد كردم . علي رغم بارندگي شديد در قرقچي خوشبختانه گزارش نگران كننده اي نداشتيم و حادثه اي اتفاق نيفتاده بود.