خطبه هاي پر صلابت نماز جمعه ميمه

2008-11-07
217 بازدید

حجت الاسلام والمسلمين حسيني ، نماينده مردم شهرستانهاي برخوار ، شاهين شهر و ميمه در مجلس شوراي اسلامي در خطبه‌ي اول نماز جمعه با استناد به روايتي از امام رضا (ع) گفت : عقل انسان كامل نمي شود مگر اين 10 صفت را داشته باشد: اميد خير از او برود ـ از شرش در امان […]


حجت الاسلام والمسلمين حسيني ، نماينده مردم شهرستانهاي برخوار ، شاهين شهر و ميمه در مجلس شوراي اسلامي در خطبه‌ي اول نماز جمعه با استناد به روايتي از امام رضا (ع) گفت : عقل انسان كامل نمي شود مگر اين 10 صفت را داشته باشد:


اميد خير از او برود ـ از شرش در امان باشند ـ كار خوب كوچك ديگران را بزرگ بشمارد ـ كار خير خودش را اگرچه بزرگ باشد ، كوچك بشمارد ـ از مراجعه مردم خسته نمي شود ـ از طلب علم در طول عمر خسته نمي شود ـ فقر در راه خدا را بهتر از ثروتمند بودن دوست مي دارد ـ ذلت در راه خدا را بيشتر از عزت با دشمنان او دوست مي دارد و چون امام به اين قسمت رسيد فرمود : دهم و چه مي دانيد دهم چيست ؟ دهم اين است : هر كس را مي بيند بگويد بهتر از من است و همه را بهتر از خودش بداند.


عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي در خطبه‌ي دوم نماز جمعه با توجه به استيضاح وزير كشور گفت : من خود با كردان صحبت كردم و با رئيس جمهور تماس گرفتم . در صدد اين بوديم كه كمترين ضررها متوجه نظام باشد و مسئله تمام شود اما اين تلاشها موثر واقع نشد . امام جمعه موقت ميمه افزود . اقدام مجلس در استيضاح حركت بزرگي در پاسداشت اصولگرايي بود و مجلس نشان داد كه در راس امور است و اهل تسامح نيست . وي افزود اين حركت مجلس فرهنگي بود و پاسداري از صداقت و حق گرايي و منصفين اصولگرا و اصلاح طلب در مسئله‌ي استيضاح هماهنگ بودند . وي خاطرنشان ساخت بسياري از طرفداران استيضاح از حاميان پروپاقرص دولت محسوب مي شوند. امام جمعه‌ي موقت ميمه در ادامه‌ي خطبه‌ي دوم بر ضرورت سرمايه گذاري در بخشهاي كشاورزي و صنعت تاكيد كرد و گفت سرمايه گذاري با هدف حفظ مصالح و منافع مردم صورت مي گيرد و براي جلوگيري از مهاجرت و ايجاد اشتغال بايد سرمايه گذاري با حداقل آسيب‌ها مورد حمايت قرار گيرد.