معارفه ی رئیس جدید فرهنگ و ارشاد شاهین شهر و میمه

2015-01-18
315 بازدید

جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر ومیمه با حضور فرماندار شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار گردید. علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان به تعامل […]

۲

جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر ومیمه با حضور فرماندار شهرستان و حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار گردید. علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در این مراسم با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان به تعامل و مدیریت صحیح در جهت پیشبرد منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و سیاست های فرهنگی دولت تدبیر و امید تاکید کرد و افزود : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باید به عنوان محور فعالیت های فرهنگی شهرستان ، از ظرفیت های دیگر دستگاه ها جهت تحقق این امر  استفاده کند.

فرماندار شهرستان گفت :لازم است در راستای شعار سال که  فقط مربوط به امسال  نیست ، بلکه نقشه راه است ، برنامه داشته باشیم.وی با تاکید بر اهمیت ایجاد ارتباط بین هنرمندان و علما و توجه ویژه به کانون های فرهنگی و هنری مساجد گفت : باید از ظرفیت هنرمندان وکانون های فرهنگی هنری مساجد به طور کامل استفاده و از آنها بخواهیم برنامه های خود در موضوعات مختلف را  در طول سال ارائه دهند.

اهمیت و استفاده از ظرفیت هنرمندان و توجه به رفع مشکلات و نیازهای آنان، استفاده از نیروهای  متعهد و متخصص،  ایجاد سامانه بانک اطلاعاتی هنرمندان ، تشکیل شوراهای مشورتی با همکاری ائمه جمعه و مسوولین فرهنگی، ایجاد و حمایت از انجمن های فرهنگی ،توجه به اصحاب رسانه،تعامل با ادارت و بسیج هنرمندان ،  برنامه ریزی جهت مصونیت جامعه از فرهنگ بیگانه ، نشر اخلاق و فضائل اسلامی از مهمترین  تاکیدات و توصیه های  فرماندار در این جلسه بود.

فرماندار در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش های آقای  آقائیان زاده در دوره تصدی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین شهر و میمه گفت : امیدوارم رئیس جدید نیز بتواند با ایجاد فضای آرام  و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل ها گام های خوبی را در زمینه های فعالیتهای فرهنگی و هنری در شهرستان بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی  نیز در این جلسه ضمن  تقدیر و تشکر از توجه و عنایت فرماندار  شهرستان به مسائل فرهنگی وهنری آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای ارائه تجربه های خود در اجرای پروژه های فرهنگی و هنری اعلام نمود و افزود : در انجام  فعالیتهای فرهنگی و هنری باید استانداردهای لازم رعایت شود.

در پایان این مراسم  ضمن تقدیر از فعالیت های آقای آقائیان زاده  طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، آقای فرامرز رادمنش  به سمت رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منصوب گردید.

منبع : سایت فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه

صبح میمه ضمن تقدیر و تشکر از آقای آقائیان زاده برای رئیس جدید اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه آقای رادمنش موفقیت و بهروزی مسئلت دارد .