از کامنت ها – ریخت و پاش تاکسی های اصفهان

2015-01-08
94 بازدید

سکانس اول اونایی که اهل رادیو هستن، حتما روی ردیف ۸۳۷ موج AM رادیو اصفهانو گوش میدن. ۳،۴ روزی هست که به بهانه میلاد پیامبر رحمت، این رادیو به اصطلاح طرحی رو اجرا میکنه که در این طرح، شنوندگان ، صلوات های اهدایی خودشون را به سامانه رادیو اصفهان ارسال می کنند و دست آخر، […]

22

سکانس اول
اونایی که اهل رادیو هستن، حتما روی ردیف ۸۳۷ موج AM رادیو اصفهانو گوش میدن. ۳،۴ روزی هست که به بهانه میلاد پیامبر رحمت، این رادیو به اصطلاح طرحی رو اجرا میکنه که در این طرح، شنوندگان ، صلوات های اهدایی خودشون را به سامانه رادیو اصفهان ارسال می کنند و دست آخر، قرار است به ۴۰ نفر از شرکت کنندگان جوایز ارزنده ای اهدا شود.

سکانس دوم
امروز عصر در راه برگشت از اصفهان، رادیو را روشن کردم. آقای گلشیرازی، گزارشگر صدای اصفهان در حالی که حوالی میدان خواجو مستقر بود و خود را بسیار خوشحال نشان می داد، از ۳ راننده تاکسی گزارشی به این شرح تهیه کرد:
گلشیرازی: سلااااااااااااااااااااااام. حوالی میدان خواجو هستیم و در خدمت ۳نفر از رانندگان زحمتکش تاکسی. راستی، شنوندگان عزیز! قراره سازمان تاکسیرانی اصفهان فردا کاری کنه کارستون! خب. از راننده های عزیز میخوام توضیح بدن.
(در این هنگام، شنونده گمان می برد قرار است تاکسی های پایتخت فرهنگ …………..ایران اسلامی فردا را رایگان کار کنند ولی زهی خیال باطل)

راننده محترم تاکسی اصفهانی: (با لهجه اصفهانی بخوانید) بـــــــــــله. قرارس فردا راس ساعتی ۴بعداز ظهر ، همه ی تاکسیوا(یعنی تاکسی ها!) چراغاشونو روشن کونن(یعنی روشن کنند)
.
.
.
خدا وکیلی ببینید با کیا شدیم ۷۰ میلیون نفر! این از طرح صلوات بر پیامبر که گوینده با خوشحالی میگه تا حالا ۱میلیاردو ………نذر صلوات به سامانه پیامکی رسیده. بعد هم کلی تفسیر میکنن که به به و چه چه . سازمان تاکسیرانی هم ولخرجی کرده و به رایگان چراغ تاکسی ها را روشن کرده.
الحق والانصاف باید به چنین طرح هایی توجه بشه و از محل هدفمندی یارانه ها به اینها کمک کنن…