آ . پ و راه و ترابري در نشست دهياران

2008-11-06
206 بازدید

نشست ماهيانه ي دهياران با حضور رييس اداره ي راه و ترابري و كارشناس نهضت سواد آموزي آموزش و پرورش برگزار شد .در آغاز جلسه بخشدار ضمن خير مقدم به حاضرين و تبريك دهه كرامت ابراز اميدواري كرد كه با تأسي به زندگي ائمه اطهار و اهل بيت در خدمت رساني به مردم خستگي ناپذيرتر […]


نشست ماهيانه ي دهياران با حضور رييس اداره ي راه و ترابري و كارشناس نهضت سواد آموزي آموزش و پرورش برگزار شد .در آغاز جلسه بخشدار ضمن خير مقدم به حاضرين و تبريك دهه كرامت ابراز اميدواري كرد كه با تأسي به زندگي ائمه اطهار و اهل بيت در خدمت رساني به مردم خستگي ناپذيرتر از هميشه به ايفاي وظايف محوله اقدام نماييم . در ادامه  مهندس علي اكبري رييس اداره ي راه و ترابري بخش ميمه در اين نشست به مسايلي از قبيل مجوز حفاري ها ، كشاورزي در حريم راه ها ، احداث گذر و كابل و تأسيسات در حاشيه ي راه ها پرداختند . پس از سخنان رييس اداره  راه و ترابري تصويب شد كه حرائم راه هاي بخش ميمه با حضور كارشناسان راه و ترابري و دفتر فني بخشداري تعيين گردد  در ادامه خدادوست رييس شوراي اسلامي اذان ، ملكيان رييس شوراي اسلامي خسروآباد ، مجيدي نماينده ي دهياري  حسن رباط ، كمال دهيار روستاي ونداده ، يعقوبيان دهيار روستاي زيادآباد و ذاكري دهيار روستاي موته مشكلات خود در حوزه ي راه و ترابري را مطرح كردند . در ادامه جلسه طهماسبي كارشناس نهضت سواد آموزي با اشاره به رشد سواد آموزي در بخش ميمه به نصاب 97 درصد براي جشن باسوادي اشاره كرد و از دهياران درخواست كرد وضعيت سواد افراد 10 تا 49 سال را در روستاهاي خود گزارش نمايند . اين گزارش و با سواد شدن گروه هدف به جشن شكر گزاري سوادآموزي در روستاهاي بخش ميمه منجر خواهد شد .


در پايان جلسه احمدجو درخصوص طرح توانمند سازي معلولان CBR تذكراتي را ارائه و از برگزاركنندگان مراسم راهپيمايي 13 آبان سپاسگزاري كرد وي هم چنين از تصويب تعاوني ارمغان دشت بخش ميمه خبر داد و از پيگيري هاي ذاكري دهيار موته تقدير و تشكر نمود .