ایستگاه پمپاژ میمه و ” هزار وعده ” ی فرماندار و سایر خوبان

2014-12-24
188 بازدید

صبح میمه در مورخ 93/7/7 و برای دهمین بار به موضوع ایستگاه پمپاژ آب کوهرنگ پرداخت  : “مسئله خیلی روشن بود و هنوز هم هست : آب کوهرنگ که با هزار سلام و صلوات به میمه آمد ، بعلت اختلاف ارتفاع مخزن آب مصرفی میمه و زیادآباد و ازان ، وارد مخزن نمی شود و […]

7

صبح میمه در مورخ 93/7/7 و برای دهمین بار به موضوع ایستگاه پمپاژ آب کوهرنگ پرداخت  :

“مسئله خیلی روشن بود و هنوز هم هست : آب کوهرنگ که با هزار سلام و صلوات به میمه آمد ، بعلت اختلاف ارتفاع مخزن آب مصرفی میمه و زیادآباد و ازان ، وارد مخزن نمی شود و دو اشکال دارد ۱ – امکان ذخیره سازی آب در مخزن وجود ندارد و مقدار مصرف آب کوهرنگ  که کیفیت بهتری دارد در میمه و زیادآباد و ازان کاهش می یابد . ۲ – امکان کلر زنی و در نتیجه کلر سنجی آب وجود ندارد و بدیهی است که این یک تهدید جدی بهداشتی تلقی می شود و سال هاست مغفول مانده است . شاید ۳ سال از تصمصم آقای مهندس اقتداری مدیر وقت آبفای بخش میمه  برای احداث ایستگاه پمپاژ آب کوهرنگ  به داخل مخازن میمه گذشته باشد و مدت هاست یک ساختمان ۶ در ۴ در شرق جاده ی کمربندی  در حال آماده شدن برای پمپاژ آب به مخازن است . این زمان باندازه ی زمانی است که ۱۴۴ واحد مسکن مهر میمه ساخته شد و با سند تحویل مالکین گردیده و قسط ششم تسهیلات آن هم توسط مالکین نیز پرداخت شده است .این تعویق و تعطیل ، عاملی جز بی توجهی بعضی از مدیران شهرستانی به بخش میمه ندارد و بدیهی است که این بی توجهی ها ، خوش بینی ها را کمرنگ می کند . تصاویر گویای کار انجام شده ای است که دارد سومین مدیر اجرایی آبفای بخش میمه را تجربه می کند و هنوز به بهره برداری نرسیده است .”

چند شب قبل جلسه ای در مسکن مهر با مدیران بلوک ها که مدیریت این مجموعه ی آپارتمانی را بعهده دارند ، داشتیم . طبقات دوم و سوم مسکن مهر با افت فشار آب در اغلب ساعات شبانه روز روبرو هستند و افت فشار آب باعث خاموش شدن شوفاژهای دیواری و در نتیجه سردی فوق العاده ی واحدها می گردد. در آخرین جلسه ی سفیران خدمت تکمیل پروژه ی ایستگاه آب یکی از مطالبات مردم بود که توسط رئیس محترم شورای شهر با حضور مدیران ارشد شهرستان و نماینده ی محترم مطرح گردید . قول های مساعد مدیران در این جلسات هم بیشتر به مایه هایی برای طنز در بین مردم مبدل شده است . نماینده ، شخصیت حقوقی اجرایی ندارد گرچه با پیگیری های اثربخش خود بار بر زمین مانده ی اجرایی ها را تا حدود زیادی بر دوش کشیده اند اما انتظار می رود فرماندار بعنوان رئیس جلسات سفیران ، پیگیر وعده های داده شده باشند . جای تاسف دارد که در شهرستان نسبتا برخوردار شاهین شهر و میمه احداث یک ایستگاه پمپاژ این همه زمان برده و هنوز کار به سرانجام نرسیده باشد . در بسیاری از زمینه ها ضعف مدیریت بیش از کمبود منابع و تجهیزات باعث رکود در کارها می شود و به نظر می رسد ایستگاه پمپاژ میمه مشمول این ضعف بزرگ شده باشد .