بارش باران و برف در محور میمه – دلیجان

2014-12-21
135 بازدید

صحاری میمه – بعد از ظهر آخرین روز پاییز 93 بارش باران در اصفهان باعث لغزندگی و کاهش دید در برخی محورهای استان اصفهان شده است. فرمانده پلیس راه استان اصفهان گفت: بارش باران از دیشب در محورهای شمالی و غربی استان چون چادگان ، فریدن ، فریدونشهر ، سمیرم ، بویین میاندشت ، گلپایگان […]

20صحاری میمه – بعد از ظهر آخرین روز پاییز 93

بارش باران در اصفهان باعث لغزندگی و کاهش دید در برخی محورهای استان اصفهان شده است.
فرمانده پلیس راه استان اصفهان گفت: بارش باران از دیشب در محورهای شمالی و غربی استان چون چادگان ، فریدن ، فریدونشهر ، سمیرم ، بویین میاندشت ، گلپایگان ، دهق ، داران و خوانسار موجب لغزندگی جاده ها شده است.
سرهنگ رضایی از رانندگان این محورها خواست با توجه به لغزندگی این محورها و کاهش میدان دید ، با احتیاط و کاهش سرعت رانندگی کنند.
مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیزگفت: بیشترین میزان بارش برف در محورهای شهرضا – سمیرم،میمه – دلیجان، قهرود- کاشان، خوانسار – دامنه و بیشترین میزان بارش باران در محور آزاد راه کاشان – قم ،کاشان –نطنز ،میمه –دلیجان گزارش شده است.
کازرونی به رانندگان توصیه کرد برای تردد در محورهای این استان ، تجهیزات گرمایشی به همراه داشته باشند و سرعت مطمئن را رعایت و با احتیاط رانندگی کنند.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز با اشاره به بارش برف در داران گفت: بیشترین بارش ها در داران با بیش از ۵میلیمتر باران ،فریدونشهر بانیم میلی متر باران ،دهق یک دهم ،کاشان یک و یک دهم ،خوانسار و گلپایگان دومیلی متر ،بوئین میاندشت سه وسمیرم همچنان بارش برف و باران ادامه دارد.
جعفری گفت: بارش ها همچنان در بیشتر مناطق استان بصورت پراکنده ادامه دارد و بتدریج این سامانه جوی تا امشب از استان اصفهان خارج خواهد شد.