برگزاری جلسه ی ستاد نماز جمعه ی میمه با حضور آقای صالحیان

2014-12-14
489 بازدید

جلسه ی ستاد نماز جمعه ی میمه با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین صالحیان رئیس دفتر شورای سیاستگزاری ائمه ی جمعه کشور در استان اصفهان ، برگزار شد. در این جلسه مسئولین ستادهای خواهران و برادران با ارائه ی گزارش ، خواستار حمایت بیشتر از برنامه های فرهنگی و اقامه ی با شکوه نماز جمعه […]

IMG_0905

جلسه ی ستاد نماز جمعه ی میمه با حضور حضرت حجت الاسلام والمسلمین صالحیان رئیس دفتر شورای سیاستگزاری ائمه ی جمعه کشور در استان اصفهان ، برگزار شد. در این جلسه مسئولین ستادهای خواهران و برادران با ارائه ی گزارش ، خواستار حمایت بیشتر از برنامه های فرهنگی و اقامه ی با شکوه نماز جمعه شدند .

IMG_0886

در ادامه ی نشست ستاد اقامه ی نماز جمعه که در محل مسجد جامع و مصلای نماز جمعه برگزار شده بود ، حجت الاسلام والمسلمین زمانی امام جمعه ی بخش میمه با اشاره به فلسفه ی اربعین گفت : حضور میلیونها زائر و تجدید میثاق با شهدای کربلا بیانگر زنده بودن عاشورا و فراگیر شدن پیام های نهضت سالار شهیدان است که باعث وحشت دشمنان اسلام شده است .

IMG_0887

امام جمعه ی میمه در ادامه بر وحدت مسلمانان و بیداری امت اسلام تاکید کرد و گفت : تاکید مقام معظم رهبری بر مبارزه با مفاسد اقتصادی و برخورد قاطع با عوامل فساد مطالبه ی مردم و خواست بر حق آنهاست که مسئولین و بویژه سران سه قوه باید زمینه ی اجرایی شدن آن را فراهم نمایند .

IMG_0892

حجت الاسلام زمانی در پایان خواستار ارتباط بیشتر مسئولین با مردم و پیشگیری از بروز حوادث در فصل زمستان شد .

IMG_0903

حسن ختام این نشست ۲ ساعته سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین صالحیان رئیس دفتر شورای سیاستگزاری ائمه ی جمعه ی سراسر کشور در استان اصفهان بود که با تسلیت اربعین حسینی و تقدیر از تلاشهای ستادهای نماز جمعه به تفصیل به نقش و تاثیر گذاری نماز جمعه در وحدت ملی و اتحاد و اقتدار امت اسلام تاکید نمود .

IMG_0910

IMG_0908