حاجی : تمدید مذاکرات ، بازی سیاسی برای استفاده ی داخلی است

2014-12-08
181 بازدید

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: این جریان با ایجاد التهاب عمدی که آن را به عنوان سرمایه خود می داند تلاش دارد این تنش ها را به جامعه و کانون های جمعیتی بکشاند و به نوعی به قدرت نمایی قبل از انتخابات بپردازد. به گزارش خبرنگار صاحب نیوز، نماینده مردم شهرستان های  شاهین شهرومیمه/برخوار در مجلس شورای […]

5

حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: این جریان با ایجاد التهاب عمدی که آن را به عنوان سرمایه خود می داند تلاش دارد این تنش ها را به جامعه و کانون های جمعیتی بکشاند و به نوعی به قدرت نمایی قبل از انتخابات بپردازد.

به گزارش خبرنگار صاحب نیوز، نماینده مردم شهرستان های  شاهین شهرومیمه/برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بستر سازی برای کسب قدرت در دو انتخابات مجلس و خبرگان از سوی یک جریان تمامیت خواه آغاز شده است.

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به لغو یک طرفه سخنرانی و برنامه های اصولگرایان در روز دانشجو اظهار کرد: این جریان با این کار و ایجاد التهاب که آن را به عنوان سرمایه خود می داند تلاش دارد این تنش ها را به جامعه و کانون های جمعیتی بکشاند و به نوعی به قدرت نمایی قبل از انتخابات بپردازند.

به گفته وی، دو گروه سه نفره در دو بخش که یک گروه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و دیگری برای مجلس خبرگان همدیگر را حمایت، پشتیبانی، تایید و تمجید می کنند و با استفاده از رسانه های همسو این به زعم خود «خط فکری» را به افکار عمومی کشانده اند.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز ادامه داد: اینها تلاش دارند با رساندن این دو لبه قیچی به یکدیگر مجالسی همسو و تابع خود تشکیل دهند و در این مسیر از حمایت مالی و معنوی برخی شخصیت ها نیز بهره می برند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: این دو گروه به موازات یکدیگر و برای رسیدن به یک هدف تلاش می کنند که به نظر می رسد این اتهاب آفرینی ها در همین چارچوب برنامه ریزی شده است.

تمدیدهای مذاکرات هسته ای؛ بازی سیاسی برای استفاده داخلی

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخواراظهار کرد: تمدید مذاکرات هسته ای تا خرداد ماه و به احتمال قوی تمدیدهای بعدی نیز به نوعی یک بازی سیاسی برای استفاده داخلی است.

وی افزود: تلاش برای جلب آرای عمومی از این طریق و ایجاد حس امیدواری در افکار عمومی می تواند هدف این طرفند دولتی ها برای کسب رای در انتخابات مجلس باشد.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم بیان داشت: در همین رابطه بعد اگر توافق شد یا نشد در ظاهر یا باطن و به طور هماهنگ بگویند اگر چنین شده بود چنان می شد و اگر مردم چنان کنند توافق می شود و در نهایت از این طریق نیز از انتخابات به نفع خود بهره برداری کنند.