روزنوشته ها: شنبه 6/4/88

2009-06-28
82 بازدید

  پیامبراعظم : از جمله حقوق فرزند بر پدر این است که نام نیکو بر او بگذارد و نوشتن به او بیاموزد و چون بالغ شد او را همسر انتخاب کند . – قبل از شروع آزمون ، بازدید از حوزه ی برگزاری کنکور سراسری واقع در دبیرستان فاطمه زهرا (س) باتفاق امام جمعه ی […]

 


پیامبراعظم : از جمله حقوق فرزند بر پدر این است که نام نیکو بر او بگذارد و نوشتن به او بیاموزد و چون بالغ شد او را همسر انتخاب کند .



– قبل از شروع آزمون ، بازدید از حوزه ی برگزاری کنکور سراسری واقع در دبیرستان فاطمه زهرا (س) باتفاق امام جمعه ی محترم و رییس و معاون محترم آموزش و پرورش انجام شد . در آزمون امروز صبح بالغ بر 200 شرکت کننده حضور داشتند . نظم و مقررات خاصی بر سالن برگزاری حاکم بود . برای من که روزگاری در کسوت شریف معلمی انجام وظیفه کرده بودم یادآور این بود که :


صحبت آموزگاران یاد باد                 یاد باد آن روزگاران یاد باد



من در عوالم خودم غرق بودم . همکاران قدیمی ام را می دیدم که مدت ها بود توفیق دیدارشان را نداشتم . رابطه ی شاگرد و معلمی چقدر باصفا و پر صداقت و دوست داشتنی بود . یاد شاگردان قدیمی ام به خیر . این گل به سوی برزن آوران ، شیراز را دوباره به یاد من آوردند .


آنجا که گر به شاخ گلی آرزوت هست              گلچین به پیشگاه تو صد خرمن آورد .


روزگاری که اختلافات سیاسی حکم به خروج من از میمه داده بود استاد طاهرزاده در کسوت مدیرکلی آموزش و پرورش در هفته ی معلم به میمه آمد در سخنرانی اش در توصیف جدا شدن از جرگه معلمی گفته بود :


از نیستان تا مرا ببریده اند                  از نفیرم مرد و زن نالیده اند


امروز ،اما این حرف او را واقعاً تصدیق می کنم .


– جلسه ی ستاد اعتکاف در دفتر امام جمعه برگزار شد . در این جلسه پس از رهنمودهای کلی امام جمعه ی محترم مقرر شد بدلیل مشکلات سرویس بهداشتی مساجد شهر، خواهران در مسجد جامع میمه و برادران در مسجد رضوی معتکف شوند . جزئیات مسایل و نکات مثبت و منفی محل های برگزاری اعتکاف با حضور جمع بالغ بر 10 نفره ی ستاد مورد تبادل نظر قرار گرفت و به تصویب رسید .


– آقای دکتر شریعتی مدیرکل حوزه ی استاندار طی تماسی از معرفی یک سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در بخش میمه خبر داد . این سرمایه گذار در زمینه ی پتروشیمی قصد سرمایه گذاری دارد . متعاقب تماس دکتر شریعتی ، سرمایه گذار از تهران تماس گرفت و اظهار کرد که این طرح دارای سرمایه گذار خارجی است و بالغ بر یکصد هکتار زمین می خواهد . موافقت ابتدایی ام را اعلام کردم تا بقیه ی امور پیگیری شود .



– براساس اعلام اداره ی آموزش و پرورش میمه آموزشگاه عفت وزوان که در طرح مقاوم سازی قرار گرفته بود با هزینه ای بالغ بر یکصد و ده میلیون تومان آماده بهره برداری شده است . این آموزشگاه که در اختیار پیمانکار قرار داشته است در نیمه ی اول تیرماه به اداره ی آموزش و پرورش تحویل می گردد .


– جلسه ای بمنظور حل اختلاف بین جمعی از کشاورزان روستای ونداده با شورای اسلامی این روستا در دفتر مدیرکل امور روستایی استانداری برگزار می شود . در این جلسه بخشدار میمه و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز حضور خواهند داشت .