هم اندیشی شهردار و شورای وزوان با وزوانیهای مقیم تهران

2014-11-22
393 بازدید

صبح میمه : این اقدام شهردار و شورای محترم وزوان که مسبوق به سابقه  است می تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرها و روستاهای بخش میمه باشد . به عبارتی دیگر می شود ” تهدید ” مهاجرت را به ” فرصت ” هم تبدیل کرد . جمعیت زیادی از شهرها و روستاهای مختلف بخش میمه […]

صبح میمه : این اقدام شهردار و شورای محترم وزوان که مسبوق به سابقه  است می تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرها و روستاهای بخش میمه باشد . به عبارتی دیگر می شود ” تهدید ” مهاجرت را به ” فرصت ” هم تبدیل کرد . جمعیت زیادی از شهرها و روستاهای مختلف بخش میمه به شهرهای بزرگ مسافرت کرده اند و خوشبختانه دستشان هم به دهانشان می رسد وعشق و علاقه به زادگاه را نیز از دست نداده اند ….

2710

امید وزوان نوشت : در این هفته شهردار عزیز شهر وزوان مهندس اباذر صرامی با هیات همراه آقایان بیدهندی مصنوعی و خوش اخلاق به تهران سفری داشتند و ضمن انجام کارهای اداری و رفع موانع شهرداری در ارگانهای دولتی دیداری صمیمانه با حضور تعدادی از وزوانیهای مقیم مرکز و معتمدین و هیات امنای مسجد حضرت حجت در محل مسجد حجت مجیدیه داشتند و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء به ارائه گزارش عملکرد شهرداری و زیر مجموعه خویش در این مکان مقدس پرداختند که مورد استقبال بسیار زیاد همشهریان واقع شد.

2812

و پس از آن در انتها در نشست صمیمانه خود با بسیاری از بزرگان شهر به نقد و ایرادات و درد ودل تعدادی از اهالی و سرمایه گذاران و ….. گوش جان سپردند و به تصمیمات بسیار خوب و مفیدی در چند زمینه منجر گردید که به طور مفصل در خبرهای بعدی به اطلاع مردم شهید پرور وزوان خواهد رسید.

صبح میمه : این اقدام شهردار و شورای محترم وزوان که مسبوق به سابقه  است می تواند الگوی مناسبی برای دیگر شهرها و روستاهای بخش میمه باشد . به عبارتی دیگر می شود تهدید “مهاجرت” را به ” فرصت ” هم تبدیل کرد . جمعیت زیادی از شهرها و روستاهای مختلف بخش میمه به شهرهای بزرگ مسافرت کرده اند و خوشبختانه دستشان هم به دهانشان می رسد وعشق و علاقه به زادگاه را نیز از دست نداده اند  و چون بعضا در اثر محرومیت ترک دیار کرده اند ، حاضرند در جهت محرومیت زدایی در زادگاه خود سرمایه گذاری کنند . نمونه هایی چون پدر شهید احمدی در زیادآباد ، حاج آقاخالقیان در ونداده و شادروان حاج آقا خانعلی در وزوان  و … بخوبی قابل تکرار شدن در دیگر نقاط منطقه هستند . باید کار سازماندهی شده و تشکیلاتی و هدفدار انجام داد و به نتیجه رساند. اقدام شهردار و شورای وزوان شایسته ی الگوبرداری است .