روزنوشته ها:چهارشنبه 3/4/88

2009-06-25
85 بازدید

  پیامبراعظم : بهترین کار خیر ، اصلاح بین مردم است . – قبل از آغاز کار اداری و ساعت 7 بامداد بازدید کوتاهی از روستاهای زیادآباد و اذان و شهرهای میمه و وزوان داشتم . در روستای اذان از لوله های رها شده و مورد انتقاد وبلاگ اذان هم بازدید کردم . در همین رابطه […]

 


پیامبراعظم : بهترین کار خیر ، اصلاح بین مردم است .



قبل از آغاز کار اداری و ساعت 7 بامداد بازدید کوتاهی از روستاهای زیادآباد و اذان و شهرهای میمه و وزوان داشتم . در روستای اذان از لوله های رها شده و مورد انتقاد وبلاگ اذان هم بازدید کردم . در همین رابطه با آبفار شهرستان مکاتبه شده است .


– با مهندس عاصمی معاون فرماندار به دلیل تشکیل جلسه ی کمیسیون ماده ی 13 در روز جاری تماس گرفتم و درخواست زمین برای پرورش بوقلمون را یادآور شدم . مهندس عاصمی نگاه ویژه ای به کارآفرینی و اشتغال در بخش میمه دارد .


– در مورد شهروندان مراجعه کننده ی لای بید در روز گذشته با شهردار محترم آقای جوزدانی مذاکره کردم نتیجه ی مذاکره ی امروز با جلسه ی شورای حفاظت از اراضی که در تاریخ هفدهم تیرماه جاری در لای بید برگزار می شود ارتباط دارد که پس از آن جلسه تعیین تکلیف خواهد شد .



– جلسه ی ستاد احیاء زکات در سالن اجتماعات بخشداری و با حضور اعضا ستاد برگزار شد .  امام جمعه ، بخشدار و رییس جهاد کشاورزی سخن گفتند و آقای اسلامی رییس کمیته ی امداد امام خمینی (ره) گزارشی از روند رو به رشد دریافت زکات در مقایسه ی بین سال های 86 و 87 ارائه کرد . در این جلسه ی 90 دقیقه ای اعضای ستاد راه های مختلف احیاء این عبادت فراموش شده را بررسی کردند و در خاتمه تصویب کردند که طرح جامع اطلاعاتی درخصوص واجدین شرایط پرداخت زکات تهیه گردد . خبر این جلسه مستقلاً ارائه گردید .



– نزدیک به 15 هکتار زمین در شمال چاه ملی به کشاورزان صیفی کار اجاره داده شده است این کشاورزان چند سالی است که ارزش زمین های کشاورزی بخش میمه را به رخ مردم بخش می کشند .



از ابتکارات شورای کشاورزی میمه احداث مخزن ذخیره ی آب چاه ملی است که با استفاده از این مخزن زمین های موصوف آبیاری می شود .


– در حاشیه ی جلسه ی احیای زکات به احداث خانه های عالم در روستاها هم پرداخته شد . آقای یعقوبیان دهیار زیادآباد با توجه به احداث خانه ی عالم زیادآباد و علاقمندی مردم و جوانان متدین روستا به اقامه ی نماز جماعت ، درخواست کرد که روحانی مقیم برای روستای زیادآباد در نظر گرفته شود . همین درخواست از طرف آقای جباری عضو شورای اسلامی روستای اذان نیز طرح شد و امید است با انعکاس موضوع توسط بخشداری ، سازمان تبلیغات اسلامی در صدد تأمین روحانی مورد نیاز روستاهای زیادآباد و اذان باشد .گفتني است خانه هاي عالم روستاهاي زياد آبادوازان كه در سال گذشته احداث شده آماده ي بهره برداري است.