ستاد احیاء زکات تشکیل جلسه داد

2009-06-25
76 بازدید

  جلسه ی ستاد احیاء زکات بخش میمه ساعت  10 روز چهار شنبه مورخه  3/4/88 در سالن بخشداری تشکیل شد. در این جلسه بخشدار با تبریک حلول  ماه رجب ،ولادت امام  محمد باقرو آراء 40 میلیونی مردم ایران از مردم بخش میمه بخاطر حضور صد در صدی آنان در پای صندوقهای رای تقدیر و سپاسگزاری  کرد. […]

 


جلسه ی ستاد احیاء زکات بخش میمه ساعت  10 روز چهار شنبه مورخه  3/4/88 در سالن بخشداری تشکیل شد. در این جلسه بخشدار با تبریک حلول  ماه رجب ،ولادت امام  محمد باقرو آراء 40 میلیونی مردم ایران از مردم بخش میمه بخاطر حضور صد در صدی آنان در پای صندوقهای رای تقدیر و سپاسگزاری  کرد.



در ادامه ی جلسه  حجت الاسلام و السلمين تقوی رئیس ستاد احیاء زکات بخش میمه با اشاره به آیه 41 سوره ی حج پرداختن به نماز و زکات را مورد تاکید قرار داد و افزود نسبت به مسله ی زکات کار فرهنگی مناسب انجام نگرفته است و باید با کار درست زکات جایگاه واقعی  خود را در جامعه پیدا کند. امام جمعه ی میمه در ادامه به بر پایی نماز جماعت در پارک معلم میمه در شنبه شب اشاره  و تاکید کرد که با هماهنگی بسیج ، شهرداری و ستاد اقامه نماز  بخش این مهم عملی گردد. در ادامه ی جلسه پیشنهاد بخشدار مبنی بر تهیه ی طرح جامع اطلاعاتی حاوی آمار و اطلاعات خیرین در عرصه ی زکات مورد تبادل نظر اعضاء حاضر  در جلسه قرار گرفت.



آقای بیکی حسن رئیس شورای اسلامی میمه با حمایت از تهیه  ی طرح جامع در خواست کرد که جلسه ای با حضور کشاورزان برگزار شود.



مهندس زمانی رئیس جهاد کشاورزی بخش میمه از سیاستهای تشویقی این اداره برای پرداخت زکات  سخن گفت و آمادگی اداره متبوعش را برای تهیه طرح جامع اطلاعاتی  اعلام کرد.



آقای ملکیان رئیس شورای  اسلامی خسرو آباد در خواست کرد که کمکهای هر روستادر همان روستا هزینه شود.



 آقای خانعلی رئیس شورای  شهر وزوان  منطقه را دارای ظرفیت  های ویزه ای دانست و در خواست کرد که فرهنگ سازی برای  زکات نباید اختصاص به زمان خاصی داشته باشد و در طول سال و بویژه در مراسم و مساجد به این مهم پرداخته شود.



 آقای کمال نماینده ی آموزش و پرورش از کمک آموزش و پرورش در زمینه ی فرهنگ سازی برای نهادینه شدن توجه به زکات خبر داد.



در ادامه آقای فیروز از تعاونی شاهد



شهبازی از شورای کشاورزی میمه ، یعقوبیان دهیار زیاد آباد و جباری   عضو شورای اسلامی روستای اذان در خصوص چگونگی فرهنگ سازی و جمع آوری زکات  سخن گفتند در پایان مصوب گردید جلسه ای با محوریت کمیته ی امداد امام  و با عضویت جهاد کشاورزی ، سپاه ، تعاونی شاهد و نمایندگان شورا های کشاورزی در اسرع وقت تشکیل و نسبت به تهیه طرح جامع اطلاعاتی اقدام نمایند.