روزنوشته ها: سه شنبه 2/4/88

2009-06-24
92 بازدید

  پیامبراعظم : خردمندترین مردم کسی است که با دیگران بهتر بسازد . – با توجه به نامه ی اداره کل تربیت بدنی استان به عنوان حجت الاسلام حسینی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که به بخشداری میمه هم رونوشت گردیده است با اعتبار یکصد و ده میلیون تومانی ، سالن ورزشی وزوان […]

 


پیامبراعظم : خردمندترین مردم کسی است که با دیگران بهتر بسازد .


– با توجه به نامه ی اداره کل تربیت بدنی استان به عنوان حجت الاسلام حسینی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که به بخشداری میمه هم رونوشت گردیده است با اعتبار یکصد و ده میلیون تومانی ، سالن ورزشی وزوان تا پایان تیرماه جاری به بهره  برداری می رسد . در همین رابطه آقای کاکلی رئیس تربیت بدنی میمه به بخشداری دعوت شد و گزارشی در این راستا ارائه کرد . مقرر گردید پیگیری ها توسط ایشان انجام و مشکلات احتمالی گزارش گردد .



-حجت الاسلام و المسلمین تقوی امام جمعه ی محترم به دفتر آمدند و درخصوص برگزاری نماز جماعت در یکی از پارک ها در هفته یک نوبت و برگزاری مراسم اعتکاف رهنمودهایی ارائه نمودند . احتمالاً مراسم اعتکاف خواهران در سال جاری در مسجد امام  حسن (ع) برگزار می شود و در خصوص نماز در یکی از پارک ها که برای شهرهای شاهین شهر ، گز و میمه در جلسه ی اقامه ی نماز روز گذشته در مرکز شهرستان تصویب شده است در حاشیه ی جلسه ی فردای ستاد احیاء زکات تصمیم گیری خواهد شد .



-رئیس و دو تن از اعضای محترم شورای اسلامی شهر  میمه باتفاق دکتر زواره رئیس بیمارستان حضرت محمد (ص) پس از تشکیل جلسه در بیمارستان به بخشداری  آمدند. شرکت بسام پویا که با انعقاد قراردادی بیمارستان میمه را اداره می کند به لحاظ مشکلات مالی در حال لغو قرارداد است . صورت حساب های مالی این شرکت در بیمارستان میمه علیرغم دریافت یارانه ی ماهیانه بصورت نگران کننده ای زیان آور نشان داده می شود و براساس اظهارات رییس بیمارستان در صورتیکه مبلغ یارانه افزایش نیابد شرکت با تحمل جریمه نسبت به لغو قرارداد اقدام خواهد کرد . مقرر گردید شورای شهر میمه گزارشی از وضعیت موجود را برای استاندار محترم استان که نقش اصلی در راه اندازی بیمارستان با مسئولیت بخش خصوصی را داشته است ارسال شود که این کار ظرف روز جاری انجام گرفت .



– دو تن از شهروندان لای بیدی در اعتراض به عدم بهره مندی از خدماتی نظیر گاز ، آب و برق به بخشداری مراجعه کردند . این شهروندان در خیابان بسیج این شهر که در دامنه ی کوه غلومی قرار دارد ساکن هستند و به دلیل مشخص نبودن وضعیت مالکیت زمین از امکانات خدماتی محروم شده اند . به دلیل مأموریت آقای جوزدانی شهردار لای بید موفق به تماس با ایشان برای پیگیری مسئله نشدم که این کار فردا انجام خواهد شد .



– دفتر زیارتی رایحه ی کوثر میمه در ضلع غربی پارک قدس این شهر راه اندازی شد . آقای صانعیان مدیرعامل و مدیر فنی این دفتر با مراجعه به بخشداری گفت : این دفتر قبل از این در مرکز شهرستان فعال بوده است اما بدلیل تسهیل در خدمت رسانی به اهالی بخش میمه ، دفتر مزبور به شهر میمه انتقال یافته است . این دفتر زیارتی در زمینه ی سفرهای عمره ، عتبات عالیات ، مشهد مقدس و … فعال خواهد بود . صبح میمه ضمن تقدیر از آقای صانعیان امیدوار است اهالی محترم بخش میمه به تأسی از این افراد خدمتگزار ظرفیت ها و توانمندی های خود را برای رشد و توسعه ی منطقه در محدوده ی جغرافیایی بخش میمه بکار گیری نمایند و اطمینان داشته باشند که مردم قدرشناس علی الدوام دعاگوی آنان خواهند بود .