نماز عید قربان در مسجد جامع میمه برگزار شد .

2014-10-06
165 بازدید

گزارش : صبح میمه تصاویر : امین محمدی از نخستین ساعات بامداد مبارک عید قربان ، روز قربانی کردن هواهای نفسانی در پای اخلاص و ایثار ، مسجد تاریخی جامع میمه شاهد برپایی نماز با شکوه عید قربان به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا زمانی ، امام جمعه ی محترم بخش میمه […]

گزارش : صبح میمه

تصاویر : امین محمدی

DSC06977

از نخستین ساعات بامداد مبارک عید قربان ، روز قربانی کردن هواهای نفسانی در پای اخلاص و ایثار ، مسجد تاریخی جامع میمه شاهد برپایی نماز با شکوه عید قربان به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا زمانی ، امام جمعه ی محترم بخش میمه اقامه گردید . خطیب نماز عید قربان پس از اقامه ی دو رکعت نماز به ایراد خطبه ها پرداخت .

DSC06978

حجت الاسلام والمسلمین در خطبه ی اول نماز به بیان فلسفه ی عید قربان پرداخت و این روز و عید سعید را عید غلبه ی انسان بر شیطان و هواهای نفسانی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسلمانان بر اساس تعالیم حیاتبخش اسلام فقط سر تسلیم در مقابل ذات باریتعالی فرود بیاورند و اجازه ندهند که قدرتهای جهانی برای آنها تصمیم گیری نمایند .

DSC06987

خطیب نماز عید قربان ،  بر استحباب نیکو کاری و رسیدگی به فقرا و محرومان جامعه در این روز تاکید کرد . خطبه ی دوم نماز به تشکر از حضور مردم برای اقامه ی نماز عید و ذکر مناسبت ها اختصاص یافت و امام جعه ی محترم ،

DSC06988

هفته ی نیروی انتظامی را گرامی داشت و از تلاشهای این نیروی پر تلاش و ایثارگر که با تقدیم آسایش و آرامش خود به فکر آرامش و آسایش مردم هستند تقدیر و سپاسگزاری کرد . وی بطور ویژه از فرماندهی و مجموعه ی نیروهای انتظامی بخش میمه که امنیت و آسایش مردم را در بخش گسترده ی میمه بوجود می آورند تقدیر و تشکر نمود .  بر اساس این گزارش پس از اقامه نماز ، نمازگزاران با مصافحه و معانقه  ، فرارسید ن عید تقوی و اخلاص را به یکدیگر شادباش گفتند .

DSC06968

DSC06991

آقای مرتضی اسفندی ، مجری و مکبر نماز امروز